گیمبال گوشی محور Insta360 Flow معرفی شد

گیمبال گوشی محور Insta360 Flow معرفی شد

Insta360 از اولین گیمبال تلفن هوشمند قابل حمل و همه کاره خود با نام Insta360 Flow رونمایی کرد. گیمبال مجهز به هوش مصنوعی بوده و معماری هوش مصنوعی آن با تثبیت‌کننده داخلی دستگاه ترکیب می‌شود. Insta360 Flow نوید ورود این شرکت به بازار اکشن کم است. Flow دارای قابلیت ردیابی عمیق نسل سوم بوده و موتورهای آن نیز قادر به استقرار سریع هستند.

Insta360 Flow با عرضه خود وارد بخش ویژه ای از بازار گیمبال می شود. در حالی که سونی ZV-E1 به عنوان دوربین اصلی تولید محتوا یکپارچه مطرح بوده، Flow دوربینی به همان اندازه عالی بوده که با هوش مصنوعی بهبود یافته همراه است. این سیستم به عنوان بهترین سیستم دوربین موبایل موجود بوده که توسط تثبیت کننده ردیابی هوش مصنوعی تقویت شده است.

همچنین دارای Deep Track 3.0 بوده که از هوش مصنوعی برای تمرکز کامل سوژه بر روی عکس استفاده می کند. برنامه Insta360 عملکرد گیمبال را بیشتر گسترش می دهد. می‌توانید از برنامه برای ویرایش و برجسته کردن پیشنهادات استفاده کنید.

Insta360 Flow با استفاده از حالت پانوراما 360 قادر به چرخش 360 درجه گوشی هوشمند بوده که در اختیار دارد. Flow ساختاری نیمه شفاف داشته که تلسکوپ سلفی و سه پایه آن را به همراه کنترل Smartwheel خود یکپارچه می کند. کنترلر فیزیکی چرخ هوشمند Flow در عملکرد بصری محسوب شده و گیمبال دارای یک باتری 2900 میلی آمپر ساعتی است که می تواند تا 12 ساعت آن را نگه دارد. می توان آن را از طریق USB-C شارژ کرد و در صورت نیاز می توان گوشی هوشمند نصب شده را از طریق درگاه آن شارژ کرد.

گیمبال گوشی هوشمند Insta360 Flow در ایالات متحده با قیمت 159 دلار از طریق آمازون در دسترس است. این گجت عکاسی موبایل موتوری جدید ممکن است متعاقباً در بازارهای دیگر در دسترس باشد. جزئیات بیشتری در دست نیست و برند مورد اشاره در تلاش بوده با محصول جدید نظر علاقمندان را جلب کند. چنین گیمبالی کیفیت ساخت بالایی داشته و تصویربرداری حرفه ای را برای مخاطبان رقم می زند.

گیمبال گوشی هوشمند Insta360 Flow بزودی راهی بازار های مختلفی خواهد شد. این مدل انتظار می رود در آینده نزدیک به بازارهای مختلفی برسد.

بیشتر بخوانید  سری اکشن کم Insta360 Ace معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گیمبال گوشی محور Insta360 Flow معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *