گوگل پیکسل ها را با قیمتی کمتر خریداری نمایید

گوگل پیکسل

در سال گذشته شایعاتی درباره طراحی گوشی میان رده از کمپانی گوگل که قیمت کمتری نسبت به سایر محصولات خود دارند، پخش شده بود. این گوشی از سری تلفن همراه های پیکسل است. این گوشی در آمریکا عرضه نشده و نسخه های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال را به بازار ارائه دادند که هیچ کدام از آن ها رده پایین و قیمت کم یا مناسب نداشتند. اما با اخباری که به تازگی منتشر شده است می دانیم که در تابستان این سال این گوشی میان رده ابتدا در هند وارد خواهد شد.

اکونومیک تایمز گوگل قصد دارد تا این گوشی هوشمند را که از خانواده پیکسل است، وارد بازار های هند بکند که به قیمت این گجت حساس هستند. در نشست هایی که بین مدیران صنعت و مدیران گوگل بوده گفته شده که عرضه این گوشی در هند خواهد بود و در ماه های تیر و یا شهریور وارد بازار آن خواهد شد. گوگل قصد دارد تا نقشه های اقتصادی خود را در بازار هند اجرا و ان ها را ثابت نگه دارد. در ادامه این موضوع کمپانی هایی مانند ماونتین ویو می خواهند برند Nest را که قصد دارد تولید ترموستات های هوشمند را وارد کشور ذکر شده بکنند و همین طور سایر دستگاه ها همانند لپ تاپ پیکسل بوک را نیز وارد بازار کند.

گوگل پیکسل

اگر این موضوع اجرا و عملی شود ، می توان این بازار را در دست گوگل دید و یک پک کامل از محصولات گجت های پیکسل در اختیار کاربران قرار می دهد ، علاوه بر آن کشوری بزرگ مثل هندوستان فروش زیادی خواهد  داشت. در این کشور در سال های گذشته بازار خرید فروش گوشی هوشمند و سایر محصولاتی نظیر آن رشد زیادی داشته است. این موضوع مختص گوگل نیست و اپل نیز کمپانی برای مونتاژ آیفون را در این کشور بنا کرده است.

اکنون گوشی های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال دارای قیمت هایی به ترتیب ۴ میلیون و ۵ میلیون دارند همان طور که بنظر می رسد اگر این گوشی میان رده وارد بازار شود فروش و استقبال زیادی خواهد داشت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوگل پیکسل ها را با قیمتی کمتر خریداری نمایید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *