گوگل پیکسل فولد همزمان با گلکسی زد فولد 5 معرفی می شود

گوگل پیکسل فولد همزمان با گلکسی زد فولد 5 معرفی می شود

مدت ها شایعه شده بود که گوگل در حال کار بر روی گوشی هوشمند تاشوی خودش به نام Pixel Fold است. اکنون، یک افشای جدید نشان می دهد که این دستگاه ممکن است به دنبال رقابت شجاعانه با گوشی های تاشو سامسونگ باشد.

یک گزارش جدید ادعا می کند که منابعی از زنجیره تامین سامسونگ ادعا کرده اند که Pixel Fold در سه ماهه جولای تا سپتامبر، یعنی سه ماهه سوم سال جاری، وارد تولید انبوه خواهد شد. ظاهراً منبع صفحه نمایش سامسونگ ادعا کرده است که این شرکت سفارشاتی برای Galaxy Z Fold 5 و همچنین Google Pixel Fold دریافت کرده است. ظاهرا پیکسل فولد دارای صفحه نمایش اولیه OLED 7.57 اینچی و صفحه نمایش پوششی کوچکتر 5.6 اینچی خواهد بود که تولید آن در جولای یا آگوست سال جاری آغاز خواهد شد.

این اساساً به این معنی است که عرضه پیکسل فولد ممکن است همزمان با عرضه گلکسی زد فولد 5 باشد. برای کسانی که نمی‌دانند، غول فناوری کره جنوبی بزرگترین سازنده تلفن‌های تاشو در بازار است. بنابراین، ممکن است گوگل مجبور شود در همان زمان جدول زمانی عرضه خود، با یک نسخه بزرگ گوشی تاشو روبرو شود. به عبارت دیگر، فروش Pixel Fold نیز ممکن است تحت تأثیر این پنجره راه اندازی قرار گیرد.

در حال حاضر، جزئیات دقیق تر در مورد Pixel Fold هنوز مشخص نیست، اگرچه احتمالاً روی اندروید 14L خارج از جعبه اجرا خواهد شد. برای کسانی که نمی‌دانند، نسخه L سیستم‌عامل اساساً برای دستگاه‌ها و تبلت‌های با صفحه نمایش بزرگ‌تر طراحی شده است و تمرکز خود را روی چندوظیفه‌گی قرار می‌دهد. بنابراین در مورد اطلاعات بیشتر بمانید، زیرا زمانی که اطلاعات اضافی در مورد این موضوع در دسترس باشد، به‌روزرسانی‌های بیشتری ارائه خواهیم کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اسرار خارق العاده گوگل در موتور جستجوی خود

نظرات در مورد : گوگل پیکسل فولد همزمان با گلکسی زد فولد 5 معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *