گوشی Z6 Pro SE آیکیو بزودی معرفی می شود

گوشی Z6 Pro SE آیکیو بزودی معرفی می شود

iQOO ممکن است در روزهای آینده گوشی های هوشمند بیشتری از سری iQOO Z6 را عرضه کند. این برند قبلاً تایید کرده است که (25 اوت) iQOO Z6 و iQOO Z6x جدید را در چین معرفی خواهد کرد. اکنون، طبق یافته‌های جدید، دو گوشی دیگر از سری iQOO Z6 وجود خواهند داشت که می‌توانند ماه آینده در هند عرضه شوند.

افشاگر Paras Guglani وجود دو گوشی هوشمند iQOO آینده با شماره مدل Vivo I2205 و Vivo I2208 را در یک سیستم عامل پیدا کرده است. این دستگاه ها به ترتیب به عنوان iQOO Z6 Pro SE و iQOO Z6 Lite 5G آشکار شدند. علاوه بر این، افشاکننده می گوید که iQOO Z6 Lite 5G در هفته دوم سپتامبر عرضه خواهد شد. او پیشنهاد می کند که این گوشی نسخه بهینه شده Vivo T1x است و قبلاً توسط BIS تأییدیه گرفت.

برای کسانی که نمی دانند، Vivo T1x یک گوشی 4G است که از پردازنده کوالکام Snapdragon 680 قدرت می گیرد. از این رو، اگر Paras درست گفته باشد، iQOO Z6 Lite 5G احتمالاً دارای یک چیپست سطح پایه با قابلیت پشتیبانی از 5G خواهد بود.

متأسفانه، او جزئیاتی در مورد iQOO Z6 Pro SE ندارد. به هر حال، با توجه به نام، ما فکر می کنیم که می تواند نسخه ارزان تری از iQOO Z6 Pro باشد. با معرفی این دو مدل، تعداد گوشی‌های هوشمند سری iQOO Z6 در هند به پنج عدد خواهد رسید. در حال حاضر، این سه دستگاه در فروش هستند: iQOO Z6 44W، iQOO Z6 5G و iQOO Z6 Pro 5G.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسخه 16 گیگ رم و 1 ترابایتی iQOO 11S در راه است

نظرات در مورد : گوشی Z6 Pro SE آیکیو بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *