گوشی Redmi 12 بزودی در راه اروپا

گوشی Redmi 12 بزودی در راه اروپا

Redmi 12 در وب سایت پرتغال شیائومی مشاهده شد. این لیست مشخصات کلیدی و قیمت گوشی هوشمند را نشان می دهد. اطلاعات را کاربر Kacper Skrzypek توییتر کشف کرده است.

شایان ذکر بوده که شیائومی به طور رسمی جزئیات دستگاه را فاش نکرد. انتظار می‌رود که Redmi 12 جانشین Redmi 11 سال گذشته شود. Redmi 12 دارای صفحه نمایش 6.79 اینچی بوده که از حفره دوربین سلفی در وسط نمایشگر بهره می برد. دستگاه دارای وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز است. این دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت جابنی بوده و در عقب سه حسگر دوربین و یک فلاش LED تعبیه شد.

در بخش دوربین، سیستم دوربین پشتی سه گانه برای Redmi 12 تدارک دیده شده که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با لنزهای 8 و 2 مگاپیکسلی می شود. در جلو، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفت.

در بخش سخت افزاری، Redmi 12 به پردازنده مدیاتک Helio G88 مجهز شده است. این گوشی در گزینه های رم 4 و 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی ارائه می شود. این گوشی هوشمند انرژی خود را از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی می گیرد. از نظر نرم‌افزاری، دارای سیستم‌عامل اندروید ۱۳ است.

در پرتغال، Redmi 12 با برچسب قیمت 209.99 یورو به فروش خواهد رسید. گزینه رنگی آن نقره ای، مشکی و آبی است. در اخباری مرتبط شیائومی در گذشته مانیتورها و تلویزیون های متعددی را هم برای بازی و هم برای استفاده عمومی عرضه کرده است. در اوایل ماه جاری، این شرکت تلویزیون 90 اینچی Redmi Max را با نرخ نوسازی 144 هرتز در کلاس esports و رابط HDMI 2.1 عرضه کرد. به تازگی، این برند با عرضه مانیتور گیمینگ Redmi G27Q، محصول جدیدی را به مجموعه خود افزود. صفحه نمایش 27 اینچی با وضوح 2K و نرخ نوسازی 165 هرتزی.

این مانیتور دارای صفحه نمایش 27 اینچی با رزولوشن 2560×1440 پیکسل است که به وضوح 2K نیز دست یافت. پنل IPS زوایای دید وسیع و رنگ های دقیق را ارائه می دهد. گیمرها از پشتیبانی نرخ نوسازی 165 هرتز لذت برده، که باید تجربه روان تر را ارائه دهد. نرخ نوسازی یک جنبه مهم در هر مانیتور بازی است. نرخ نوسازی بالاتر به شما امکان می‌دهد تا عملکرد را واضح‌تر ببینید و سریع‌تر واکنش نشان دهید.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از گوشی Redmi K50i 5G

این مانیتور دارای زمان پاسخ 1 میلی ثانیه است، به این معنی که می تواند به تغییرات تصویر روی صفحه در 1 میلی ثانیه پاسخ دهد و تاری حرکت را کاهش خواهد داد. برای کسب جزئیات بیشتر باید به سایت شیائومی مراجعه کرد و انتظار داریم بزودی اطلاعات بیشتری فاش شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Redmi 12 بزودی در راه اروپا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *