گوشی Realme Narzo 60x یکی از پروفرش ترین گوشی های بازار هند

گوشی Realme Narzo 60x یکی از پروفرش ترین گوشی های بازار هند

Realme گوشی هوشمند میان رده خود Narzo 60x 5G را ماه گذشته در هند عرضه کرد. این گوشی هوشمند به همراه Buds T300 در بازار هند عرضه شد. طبق پست اخیر X Realme Narzo India، این گوشی هوشمند با 200 هزار واحد فروش در بازار به پرفروش‌ترین گوشی هوشمند 5G با سرعت شارژ 33 وات در بخش خود تبدیل شده است.

این گوشی در دو نسخه رم 4 و 6 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه شد. دستگاه در زمان عرضه 12999 روپیه قیمت برای نسخه 4 گیگابایت رم و 14499 روپیه برای نسخه 6 گیگابایت رم داشت. در حال حاضر، این گوشی هوشمند در آمازون با قیمت اولیه 11749 روپیه در جشنواره بزرگ هند در دسترس است در حالی که نوع رم 6 گیگابایتی آن 12999 روپیه قیمت دارد.

گوشی هوشمند Realme Narzo 60x 5G با صفحه نمایش 6.7 اینچی با وضوح FHD+ و پنل IPS LCD و نرخ نوسازی 120 هرتز عرضه می‌شود. نسبت صفحه نمایش به بدنه 91.4 درصد و حداکثر روشنایی 680 نیت دارد. پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک Dimensity 6100+ 5G همراه با گرافیک Mali G57 MC2 عملکرد قابل توجهی دارد. این دستگاه تا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه UFS 2.1 ارائه می دهد.

بخش دوربین شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و سایز پیکسل 1.28 میکرومتر در عقب می شود. همچنین باید به سنسور عمق 2 مگاپیکسلی اشاره کرد که در کنار حسگر سلفی 8 مگاپیکسلی جای می گیرد.  ریلمی Narzo 60x 5G با رابط کاربری RealmeUI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ عرضه شد. این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داشته که از سرعت شارژ 33 واتی پشتیبانی دارد.

در سوی دیگر همچنین یک حسگر اثر انگشت جانبی و ویژگی Face unlock برای امنیت دارد.

گوشی Realme Narzo 60x محبوب ریلمی در هند

در دیگر خبرها اختلافات مربوط به ثبت اختراع می تواند واقعاً ناخوشایند باشد و گروه BBK این را به سختی آموخت. در سال 2021، نوکیا از اوپو و برند فرعی آن وان پلاس به دلیل نقض حق ثبت اختراع در آلمان شکایت کرد که هر دو شرکت را مجبور به توقف فعالیت در این کشور نمود. طبق یک گزارش، همین شکایت اکنون باعث شده است Realme، یکی دیگر از شرکت‌های متعلق به BBK، بازار آلمان را ترک کند.

بیشتر بخوانید  گوشی ریلمی C53 بزودی از راه می رسد

بخش اروپایی Realme به Nextpit گفت که تجارت در آلمان به دنبال بحث‌های داخلی و شکایت نوکیا به طور قابل توجهی کند شده است. این شرکت هنوز منتظر اخبار مثبت در مورد مذاکرات مجوز با نوکیا است تا بتواند تلاش های بازاریابی خود را در آلمان از سر بگیرد. اگرچه Realme به صراحت خروج خود از آلمان را اعلام نکرد، این نشریه نشان می دهد که این شرکت به این امکان اشاره کرده است.

برای ناشناخته بودن، نوکیا علیه سازندگان گوشی های هوشمند چینی Oppo و OnePlus به دلیل نقض حق ثبت اختراع در آلمان شکایت کرد. نوکیا این شرکت ها را متهم کرد که از فناوری ثبت اختراع خود برای پردازش سیگنال های 4G و 5G بدون پرداخت مجوز استفاده می کنند. در آگوست 2022، یک دادگاه آلمانی تصمیمی به نفع نوکیا گرفت و به Oppo و OnePlus دستور داد تا فروش گوشی های هوشمند در آلمان را متوقف کنند. دادگاه تشخیص داد که این شرکت ها دو پتنت ضروری استاندارد نوکیا (SEP) را نقض کرده اند. این پتنت ها برای عملکرد صحیح شبکه های 4G و 5G بسیار مهم هستند.

Nextpit اشاره می کند که Realme قصد دارد توجه خود را به سمت سایر بازارهای کلیدی مانند ایتالیا، لهستان، اسپانیا و بالکان هدایت کند. Vivo همچنین اخیراً فعالیت خود را در آلمان متوقف کرد و در نتیجه کل گروه BBK از این کشور خارج شد. این فرصتی را برای تولیدکنندگانی مانند شیائومی و آنر ایجاد می کند تا در بازار سرمایه گذاری کنند. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت ریلمی چین مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Realme Narzo 60x یکی از پروفرش ترین گوشی های بازار هند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *