گوشی Realme 10 Pro+ و کسب تاییدیه SIRIM

گوشی Realme 10 Pro+ و کسب تاییدیه SIRIM

دیروز ریلمی تایید کرد که گوشی های سری ریلمی 10 آینده اش در ماه نوامبر عرضه خواهند شد. این برند هنوز تاریخ دقیق عرضه را فاش نکرده است، با این حال، شایعات حاکی از آن است که عرضه ممکن است در تاریخ 5 نوامبر انجام شود.

پیش از عرضه، مدل Realme 10 Pro+ 5G در پایگاه داده گواهی SIRIM در مالزی ظاهر شده است، اما تأیید می کند که این سری اولین بار در این کشور آسیای جنوب شرقی عرضه خواهد شد.

این لیست که توسط کارشناس معروف Mukul Sharma مشاهده شد، نشان می‌دهد که شماره مدل RMX3686 Realme 10 Pro+ است. به غیر از آن، لیست هیچ جزئیات مربوط به مشخصات گوشی هوشمند را فاش نمی کند. بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه شایعات در مورد دستگاه آینده می گویند.

انتظار می‌رود Realme 10 Pro+ دارای چیپست MediaTek Dimensity 1080 با گزینه‌هایی برای 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی باشد. صفحه نمایش AMOLED با نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز خواهد بود. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی انرژی این گجت را تامین می کند.

برای اپتیک، می تواند یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS داشته باشد. این امکان وجود دارد که این سنسور IMX766 باشد که در مدل فعلی Realme 9 Pro+ وجود دارد. این تلفن دارای اتصال 5G خواهد بود و در رنگ های Hyperspace، Dark Matter و Nebula Blue در دسترس خواهد بود.

از سوی دیگر انتظار می رود Realme 4G دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با سوراخ پانچ باشد. این یک پنل با وضوح +FHD خواهد بود که نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه می دهد. هلیو G99 مدیاتک احتمالا در چیپست موجود در دستگاه خواهد بود. تا کنون، شایعه شده است که تنها یک پیکربندی دارد – 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی. در نهایت، باتری این دستگاه یک واحد 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت جدید برای گوشی Realme 10 Pro

نظرات در مورد : گوشی Realme 10 Pro+ و کسب تاییدیه SIRIM

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *