گوشی OnePlus 10T Ultra در ثبت اختراعی رویت شد

گوشی OnePlus 10T Ultra در ثبت اختراعی رویت شد

اگر آخرین ثبت اختراع قابل باور باشد، پس می توان با اطمینان گفت که OnePlus می تواند در حال برنامه ریزی برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید به نام OnePlus 10T Ultra باشد. مطمئناً، این نام در بهترین حالت آزمایشی است، اما ما دلایل کافی برای این باور داریم که دستگاه یک مدل از این شرکت خواهد بود که در آینده عرضه خواهد شد.

OnePlus جلو رفته و فایلی را برای دستگاه جدیدی ارسال کرده است که ما آن را OnePlus 10T Ultra می نامیم و بر اساس اطلاعاتی که داریم، گوشی جدید قرار است در مقابل Galaxy S22 Ultra قرار بگیرد.

تصاویر مورد بحث گوشی را نشان می‌دهند که شباهت زیادی به OnePlus 10 Pro از جلو و عقب دارد، با این حال، جزیره دوربین قطعا بزرگ‌تر به نظر می‌رسد و همچنین بیرون زده است، این به ما اشاره می‌کند که OnePlus 10T Ultra واقعاً می‌تواند اسپرت باشد. دوربین قوی در کار است و باید منتظر اطلاعات رسمی باقی ماند.

گوشی OnePlus 10T Ultra در ثبت اختراعی رویت شد

مدل اولترا وان پلاس 10 تی یک گزینه هیجان انگیز است که مشخصات کلیدی پرچمدار و قابل توجهی در آن به کار گرفته می شود. همچنین پیش بینی شده با یک محصول تمام عیار از شرکت چینی نیز رو به رو شویم. وان پلاس قصد دارد OnePlus 10T Ultra در کنار طراحی نسبتا بهبودیافته، به سخت افزاری مجهز سازد که قطعا می تواند نظر هر فردی را به خود جلب سازد.

کاربران می توانند انتظار یک اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را به همراه رم بیشتر، فضای ذخیره سازی، باتری بهتر و همچنین دوربین های بهتر و بهبود یافته داشته باشند. جدای از آن، حدس و گمان بسیار کمی وجود دارد. همچنین شایان ذکر است که فایل ثبت اختراع همیشه نشان دهنده این نیست که آیا یک شرکت قصد دارد چیزی را منتشر کند یا خیر. ما در گذشته فایل بی شماری را دیده ایم که در نهایت فقط بایگانی شده اند، بنابراین همیشه این احتمال وجود دارد که این دستگاه جدید OnePlus نیز عرضه نشود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی وان پلاس Ace 2 با پردازنده اختصاصی

نظرات در مورد : گوشی OnePlus 10T Ultra در ثبت اختراعی رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *