گوشی iQOO Neo 7 با نمایشگر AMOLED بهتر

گوشی iQOO Neo 7 با نمایشگر AMOLED بهتر

در دسامبر 2021، شرکت iQOO از iQOO Neo 6 در چین رونمایی کرد. شایعات مبنی بر کار این شرکت بر روی iQOO Neo 7 شنیده می شود. شایعات به تدریج اطلاعات مربوط به Neo 7 را به بیرون درز می کنند. افشای جدیدی از منبع Panda is Bald نشان می دهد که دستگاه صفحه نمایش بهتری خواهد داشت.

iQOO Neo 6 دارای صفحه نمایش E4 AMOLED بود. اطلاعات دهنده ادعا می کند که iQOO Neo 7 به یک پنل E5 AMOLED مجهز خواهد شد که از حالت نور کم DC پشتیبانی می کند. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که این یک نسخه بهینه‌شده از iQOO 10 5G خواهد بود که دارای صفحه نمایش E5 AMOLED است.

iQOO 10 5G دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی E5 AMOLED بوده که از رزولوشن FHD+، تا نرخ نوسازی 120 هرتز و تا 1500 نیت روشنایی پشتیبانی می کند. به نظر می رسد که iQOO Neo 7 می تواند با همان صفحه نمایش مجهز شود.

افشای اطلاعات اخیر نشان داده است که iQOO Neo 7 به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766V مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود این دستگاه دارای چیپست Dimensity 9000+ باشد. به احتمال زیاد باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی در آن وجود ندارد. باقی مشخصات دستگاه می تواند مشابه iQOO 10 5G باشد. Neo 7 ممکن بوده در این ماه یا سپتامبر در بازار داخلی عرضه شود.

Neo 7 ممکن است دارای یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی (Sony IMX766V، با OIS) + 13 مگاپیکسل (فوق عریض) + 12 مگاپیکسل (تله فوتو) باشد. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری iQOO اجرا خواهد شد. ممکن است با 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 عرضه شود. برای امنیت، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر هم دارد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا برند آیکیو این دیوایس جدید را معرفی کرده و عرضه دارد. دقیقا مشخص نیست این کمپانی چه برنامه ای را در سر دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تبلت iQOO Pad بزودی معرفی می شود

نظرات در مورد : گوشی iQOO Neo 7 با نمایشگر AMOLED بهتر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *