گوشی iPhone 14 Pro برنده GLOMO Best Smartphone Award

گوشی iPhone 14 Pro برنده GLOMO Best Smartphone Award

اپل سال گذشته آیفون 14 پرو را معرفی کرد. این دستگاه با ارتقاء قابل توجهی در مقایسه با نسل قبلی خود همراه با ویژگی های جدیدی مانند جزیره دینامیک، SOS اضطراری ماهواره ای و تشخیص تصادف وارد بازار شد. این گوشی هوشمند برنده دو جایزه جهانی موبایل (GLOMO) اعلام شده توسط GSMA در MWC 2023 شده است.

آیفون 14 پرو جایزه بهترین گوشی هوشمند را از آن خود کرد که از گوگل پیکسل 7 پرو، گوشی Nothing (1)، سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 و فولد 4 که برای این جایزه نیز در نظر گرفته شده بودند، شکست خورد. این غول فناوری مستقر در کوپرتینویی جایزه دیگری را برای «نوآوری دستگاه مخرب» به دلیل پیشگامی Emergerncy SOS از طریق ویژگی ماهواره ای در مدل های iPhone 14 Pro دریافت کرد. این امکان را به کاربران دستگاه می دهد تا هشدارهای پیام اضطراری را در مکان های دورافتاده ای که پوشش سلولی وجود ندارد بدون هیچ سخت افزار خاصی ارسال کنند. در بخش نوآوری دستگاه های مخرب، تراشه Tensor 2 گوگل، Qualcomm Snapdragon و سنسور دوربین IMX989 سونی نیز برای این جایزه در نظر گرفته شده اند.

GSMA می گوید که «جایزه بهترین گوشی هوشمند ترکیبی از عملکرد برجسته، نوآوری و رهبری است که از طریق ارزیابی گوشی های هوشمند موجود در بازار طی دوره ژانویه 2022 تا دسامبر 2022 توسط تحلیلگران مستقل، روزنامه نگاران و تأثیرگذاران برجسته جهان تعیین شده است.»

در مورد مشخصات اصلی، آیفون 14 پرو دارای صفحه نمایش Super Retina XDR LTPO OLED با پشتیبانی از ProMotion، AOD و روشنایی تا 2000 نیت است. مدل‌های Pro دارای یک بریدگی قرص شکل به نام Dynamic Island هستند که با بهینه‌سازی نرم‌افزار بارگذاری شده است. انواع آیفون 14 پرو دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با تثبیت تغییر سنسور، لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض، واحد تله فوتو 12 مگاپیکسلی و سنسور LiDAR هستند. این گوشی هوشمند از پردازنده A16 Bionic پشتیبانی می کند و از شارژ بی سیم magsafe 15 واتی پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  iMac جدید اواخر 2023 از راه خواهد رسید

نظرات در مورد : گوشی iPhone 14 Pro برنده GLOMO Best Smartphone Award

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *