گوشی Galaxy A53 رنگ بندی جدیدی خواهد داشت

گوشی Galaxy A53 رنگ بندی جدیدی خواهد داشت

سامسونگ در نظر دارد سال آینده گوشی Galaxy A53 را به عنوان نسل جدید سری گلکسی A50 معرفی کند و به تازگی جزئیاتی درباره رنگ بندی این میان رده نسل جدید منتشر شده است که جالب توجه خواهد بود.

سری گلکسی A52 احتمالا بهترین سری گوشی های میان رده سامسونگ در مدت زمان طولانی است. ما اولین بار در آگوست در مورد جانشین گلکسی A53 شنیدیم. دو ماه بعد ، ما اکنون جزئیات بیشتری را در مورد گوشی آینده می شنویم.

گزارش GalaxyClub نشان می دهد که گلکسی A53 در چه رنگ هایی در دسترس خواهد بود. به گفته این نشریه، دستگاه آینده سری گلکسی A5x در چهار رنگ زیر وارد بازار خواهد شد.

غول فناوری کره جنوبی به گوشی های نارنجی رنگ معروف نیست. آخرین گوشی این شرکت در این رنگ، گلکسی A50 (Coral) محصول سال 2019 بود. از آنجایی که تقریباً تمام مدل‌های سری گلکسی A در حال حاضر رنگ‌های مشترک دارند، گوشی‌های هوشمند دیگر نیز می‌توانند در این رنگ نارنجی جدید در دسترس باشند.

علاوه بر این، منبع می‌گوید که گلکسی A53 برخلاف گلکسی A52 که در نسخه‌های 4G و 5G عرضه می‌شود، به‌علاوه نسخه «s» با چیپست ارتقا یافته، به‌صورت استاندارد با 5G عرضه می‌شود. طبق گزارش قبلی همین نشریه، سامسونگ گلکسی A53 دارای سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی است. با این حال، سنسور دقیق مشخص نیست، اما می‌توان حدس زد که دارای OIS مانند نسل فعلی گلکسی A52 باشد.

با این اوصاف ، همانطور که Galaxy A52 پس از سری Galaxy S21 رونمایی شد ، Galaxy A53 همچنین ممکن است پس از سری Galaxy S22 جلد خود را بشکند. از این رو، انتظار داریم در ماه های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی کسب کنیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  احتمالا گلکسی اس 9 سامسونگ دارای سنسور تشخیص کیفیت هوا خواهد بود!

نظرات در مورد : گوشی Galaxy A53 رنگ بندی جدیدی خواهد داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *