گوشی Galaxy A24 تا اندروید 17 را دریافت می کند

گوشی Galaxy A24 تا اندروید 17 را دریافت می کند

به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری مهم هستند، اکثر تولیدکنندگان گوشی اندرویدی در انتشار به‌روزرسانی‌های به موقع خیلی خوب عمل نمی کنند. این در مورد سامسونگ صدق نمی کند، زیرا این شرکت همیشه به موقع آپدیت های نرم افزاری برای انواع محصولاتش از جمله گوشی های اقتصادی منتشر می کند. اخیراً، این برند سیاست بروزرسانی 4 ساله را شامل گلکسی A24 اقتصادی کرد.

سامسونگ در اوایل این هفته گلکسی A24 را به عنوان یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه معرفی کرد. این گوشی نسخه رده پایین تر از گلکسی A34 با قیمت کمتر از 300 دلار قرار دارد. شاید انتظار نداشته باشید که یک گوشی به این ارزانی حتی به‌روزرسانی‌های به موقع را دریافت کند، اما سامسونگ همچنان از انتظارات فراتر می‌رود. این برند تایید کرده که گلکسی A24 که با اندروید 13 عرضه می شود، چهار به روزرسانی مهم اندرویدی دیگر را دریافت خواهد کرد. این بدان معناست که دستگاه تا اندروید 17 به روز خواهد شد.

در اوایل سال 2022، سامسونگ اعلام کرد که چهار نسل ارتقاء رابط کاربری One UI و سیستم عامل اندروید و پنج سال آپدیت امنیتی را برای گوشی‌های خود ارائه می‌کند که با سری گلکسی S21 در سال 2021 شروع شد. از آن زمان، این برند خط‌مشی به روز شده را گسترش داده تا موارد بیشتری را دربرگیرد. دستگاه‌هایی که گلکسی A24 جدیدترین آن است.

توجه داشته باشید، حتی گوگل نمی تواند با خط مشی آپدیت نرم افزاری سامسونگ مطابقت داشته باشد. تولیدکنندگان دیگر، به‌ویژه تولیدکنندگان چینی مانند Oppo و OnePlus، تلاش می‌کنند تا با ارائه چهار به‌روزرسانی بزرگ، این شکاف را پر کنند، اما انتظار می‌رود که ابتدا پرچمداران این برندها بروزرسانی چندین ساله داشته باشند.

گلکسی A24 هنوز وارد بازارهای بزرگ نشده است. در حال حاضر راهی ویتنام و چند کشور آفریقایی با صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ AMOLED و نرخ نوسازی 90 هرتز شد. این گوشی دارای تراشه هلیو G99 مدیاتک و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی است. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت سامسونگ مراجعه کنید. برند کره ای در تلاش بوده سبد محصول خود را با گزینه های متنوع همراه سازد.

مشخص نیست آیا بزودی اقتصادی های دیگری در کارند یا خیر. بنابراین باید به انتظار ادامه داد.

بیشتر بخوانید  تبلت GALAXY TAB S7 FE سامسونگ بزودی در بازار تایوان

منبع

3.9/5 - (70 امتیاز)

نظرات در مورد : گوشی Galaxy A24 تا اندروید 17 را دریافت می کند

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *