این فناوری دوربین HUAWEI می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد

این فناوری دوربین HUAWEI می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد

هوآوی به دلیل ادغام پیشرفته ترین فناوری های دوربین گوشی در جهان شهرت دارد. و حتی اگر با گوشی های اخیراً عرضه شده خود بسیاری را شگفت زده نکرده است، اما به این معنی نیست که هوآوی تلاش خود را متوقف کرده است. در واقع، این شرکت چینی اخیراً تعداد زیادی از فناوری دوربین را به ثبت رسانده است.

در میان همه، یکی که توجه بسیاری را به خود جلب کرد حول یک طراحی منحصر به فرد دوربین تلفن می چرخید. اما آیا ما در حال حاضر ماژول های دوربین چشم نواز نداریم؟ خوب، حق ثبت اختراع مربوط به محل قرارگیری دوربین با طراحی منحصر به فرد نیست. در عوض، هدف از این است که دوربین ها قابل تعویض باشند. بله شما آن را درست خواندید!

حق ثبت اختراع جدید مربوط به دستگاه های الکترونیکی تلفن ها و پوشش تزئینی آنها است. به عبارت دیگر، در مورد مدل های دوربین و پوشش آنها است. اما هدف اصلی ثبت اختراع سفارشی سازی مدل های دوربین است.

اما قبل از پرداختن به جزئیات این فناوری جدید هواوی، باید بخش‌های کلیدی پتنت را بشناسید. به تصویر زیر دقت کنید.

همانطور که می بینید، قسمت های زیادی با اعداد برچسب گذاری شده اند. بنابراین، هر یک از اعداد به چه معناست؟ در اینجا چیزی است که آنها برای آن ایستاده اند:

تزئینات بدنه (10)
دکوراسیون داخلی (11)
دکوراسیون (11)
قطعه آب بندی (111)
سطح داخلی بدنه (20)
قسمت پشتی تریم داخلی (11)
پوسته بیرونی (20)
تریم بیرونی (12)
پوشش بیرونی (20)
اتصال قابل جدا شدن بین تریم بیرونی (12)
اجزای داخلی (11)

تصویر مشخص شده با متون و اعداد ممکن است چندان منطقی نباشد. اما هر کدام نقشی را ایفا خواهند کرد. اول از همه، با وجود این فناوری، ممکن است در نهایت بتوانید دوربین عقب گوشی‌های هواوی را شخصی‌سازی کنید.

نه تنها این فرصت را خواهید داشت که با زیبایی شناسی بلکه با درونیات نیز بازی کنید. اکنون، پتنت نشان می دهد که لوازم جانبی بیرونی گوشی قابل جدا شدن است. این می تواند باعث ایجاد مشکل در هواگیری قطعات داخلی شود. اما هواوی مطمئناً می تواند چیزی برای رفع آن بیابد. مهم نیست چه اتفاقی می افتد، ما مطمئناً می خواهیم این فناوری را در عمل ببینیم!

بیشتر بخوانید  معرفی هوآوی بند 3 پرو

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : این فناوری دوربین HUAWEI می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *