گوشی کولپد Grand View 40s معرفی شد

گوشی کولپد Grand View 40s معرفی شد

Coolpad، یک تولید کننده مشهور چینی گوشی هوشمند بوده که و به تازگی از دستگاه جدید خود تحت عنوان  کولپد Grand View 40s در چین رونمایی کرده است. به گفته این شرکت، گوشی جدید با ادغام ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قدرتمند در طراحی باریک، یک تجربه چندرسانه‌ای همهجانبه را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

این تلفن هوشمند به یک صفحه نمایش 6.52 اینچی IPS LCD با وضوح 1600*720 پیکسل و تراکم پیکسلی 450PPI مجهز است. همانطور که قبلا ذکر شد، این دستگاه از یک چیپست 5G مدیاتک Dimensity 700 هفت نانومتری قدرت گرفته که در کنار آن تراشه گرافیکی Mali G57 برای کارهای گرافیکی نسبتا سخت تدارک دیده شد. این دستگاه دارای حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی داخلی است.

در بخش دوربین، دو حسگر در عقب گنجانده شده که باید به حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی و حسگر سنجش عمق 2 مگاپیکسلی پرداخت. دوربین سلفی نیز یک حسگر 5 مگاپیکسلی بوده که درون ناچ نمایشگر جای گرفت. به طور کلی محصول جدید کولپد یک گزینه رده پایه بوده و چندان قدرتمند نیست.

این گوشی دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع بوده و علاوه بر این، برند مذکور یک سنسور NFC را به دستگاه افزود که می تواند برای اهداف متعدد مورد استفاده قرار گیرد. برای بخش امنیت، دستگاه با پشتیبانی از اسکنر اثر انگشت جانبی و قفل تشخیص چهره از راه می رسد.

این مدل در سه نوع عرضه خواهد شد که باید به 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی پرداخت. قیمت آن به ترتیب 1399 یوان (200 دلار)، 1699 یوان ( 247 دلار) و 2099 یوان ( 305 دلار) است. به زودی برای خرید در بازار چین عرضه خواهد شد.

کولپد را باید برند مطرحی در زمینه تولید گوشی هوشمند دانست که توانسته محصولات جذابی را با قیمتی مناسب همچون رقبا خود عرضه کند. البته عمدتا گوشی‌های این شرکت در چین به فروش رسیده و سایر بازارها را دربرنمی گیرد. بنابراین انتظار داریم کولپد Grand View 40s به بازار چین برسد و احتمالا در آینده نزدیک گوشی های دیگری هم به سبد محصول این برند افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید  گوشی کولپد Cool 30 معرفی شد

کولپد در سال گذشته بیش از 5 مدل گوشی معرفی کرده و به بازار عرضه داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی کولپد Grand View 40s معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *