گوشی پیکسل فولد گوگل اواخر امسال رونمایی می شود

گوشی پیکسل فولد گوگل اواخر امسال رونمایی می شود

به گزارش وب سایت  XDA Developers، اندروید 12.1 آشکار کرده که گوگل در نظر دارد بزودی گوشی پیکسل فولد یا همان محصول تاشو خود را معرفی کند. این تلفن هوشمند در سه ماهه چهارم سال 2021 از راه می رسد و در همین مدت زمان نیز رونمایی خواهد شد.

این طور پیداست گوگل علاقمند داشته تا همانند دیگر برندهای اندرویدی گوشی هوشمند مدل تاشویی هم در سبد محصول خود قرار دهد. در نسخه تاشو اندروید قرار است قابلیتی افزوده شود که طبق آن اپ های اخیرا استفاده شده در این بخش قرار می گیرد. گذشته از آن تصویری منتشر شده که نشان می دهد می توان با ویژگی Split-screen view از دو اپ در یک زمان بهره گرفت.

یک تصویری توسط گوگل پیرامون این ویژگی فاش شده که به احتمال بسیار گوشی تاشو گوگل را نشان می دهد. این ویژگی در حالت تمام صفحه پنهان می شود و گذشته از آن گوگل می‌خواهد انیمیشن خاصی برای هنگام باز و بسته شدن نمایشگر مورد استفاده قرار گیرد.

تاکنون شایعات بسیاری درباره پیکسل فولد دریافت کردیم و گفته شده این دیوایس دارای نمایشگر 5.57 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز و حسگر اثرانگشت نیز زیر نمایشگر است. پردازنده این گوشی از نوع Tensor اختصاصی ساخت سامسونگ خواهد بود که در پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو هم وجود دارد.

به گزارش ۹to5google ، گوگل در نظر دارد یک مدل دیگر از پیکسل فولد تاشو هم ارائه دهد که به اسم رمز Jumbojack بوده و پیکسل فولد که اواخر امسال از راه می رسد با اسم رمز Passport شناخته می شود.

Jumbojack دارای دو نمایشگر خواهد بود و احتمال مدلی ترکیبی از گلکسی زد فولد و زد فلیپ سامسونگ دارد. گوشی Jumbojack به اندروید 12 تجهیز خواهد بود و ویژگی حالت نمایشگر دوگانه ای که هیچ گوشی ندارد، در آن تعبیه خواهد شد.

البته مشخص نیست Jumbojack چه تاریخی رونمایی می شود و شاید یک محصول آزمایشی باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اولین تصویر زنده پیکسل 6 گوگل منتشر شد

نظرات در مورد : گوشی پیکسل فولد گوگل اواخر امسال رونمایی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *