گوشی ویوو Y33s 5G در راه است

گوشی ویوو Y33s 5G در راه است

قبلاً می‌دانستیم که Vivo در حال برنامه‌ریزی برای معرفی یک گوشی هوشمند جدید 5G در بازار هند است. با این حال، قبل از معرفی رسمی، Y33s در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است که اطلاعات جالبی را در مورد گوشی آینده فاش می کند.

با نگاهی به لیست موجود در وب سایت محبوب بنچمارک، این تلفن هوشمند دارای شماره مدل V2166A می باشد. به عبارت دیگر، این دستگاه Vivo Y33s است و قبلاً رندرها و مشخصات لو رفته آن را شاهد بودیم. لیست Geekbench همچنین نشان می‌دهد که دستگاه به یک پردازنده  مدیاتک Dimensity 700 مجهز است که یک چیپست هشت هسته‌ای با پشتیبانی از 5G محسوب شده و فرکانس پایه آن 2 گیگاهرتزی می باشد. این تراشه با پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 همراه است.

علاوه بر این، گوشی هوشمند آینده برند چینی با 8 گیگابایت رم، همانطور که در پایگاه داده ذکر شده است، عرضه خواهد شد. اگرچه، این دستگاه احتمالاً در انواع رم 4 و 6 گیگابایتی نیز وارد بازار خواهد شد. طبق اطلاعات فاش شده، گوشی ویوو Y33s در تست تک هسته ای 420 امتیاز و در تست چند هسته ای 1550 امتیاز کسب کرده است. متأسفانه، این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر باید به آنها اشاره کرد و جزئیات دیگری موجود نیست.

ظاهراً این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.51 اینچی با وضوح HD+ و نرخ نوسازی 60 هرتز خواهد بود. در بخش سخت افزاری، یک بسته باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 18 واتی خواهد داشت. در قسمت عقب، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی قرار دارد. ظاهراً قسمت جلو دارای سنسور 8 مگاپیکسلی برای سلفی خواهد بود. Vivo Y33s تحت اندروید 12 با رابط کاربری Origin OS این شرکت عمل می کند.

ویوو Y33s 5G با چیپست دیمنسیتی 700

 

در اخباری مرتبط پیشتر گوشی هوشمند ارزان قیمت کاملاً جدید Y15s را برای بازار هند معرفی کرد. این گوشی هوشمند دارای باتری پرظرفیت، سیستم دوربین دوگانه و سیستم عامل اندروید 11 گو ادیشن است. ویوو Y15s قیمتی معادل 10990 روپیه یا همان 147 دلاری دارد و این قیمت برای نسخه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. این مقدار کمی بالاتر از گوشی اقتصادی قبلی ویوو با هزینه 136 دلاری می باشد.

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات کلیدی ویوو V29 Pro

به هر حال، این محصول جدید در دو رنگ آبی سبز در کشور هند عرضه می شود. البته شرکت چینی فروش را هم اکنون آغاز کرده و قرار نیست برای تهیه آن منتظر بمانید. گوشی ویوو Y15s دارای یک صفحه نمایش ناچ با وضوح HD+ است. این یک صفحه نمایش IPS LCD با نرخ نوسازی 60 هرتز بوده و حاشیه های باریک در هر سه طرف به جز قسمت پایین به چشم می خورد. درست مانند سایر گوشی های اقتصادی، حاشیه پایینی چندان کم نیست.

در بخش دوربین گوشی Y15s از سیستم دوربین دوگانه با محوریت لنز اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره می برد. در قسمت جلو هم یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده تا پیکربندی مناسبی باشد. این گوشی دارای حالت‌های مختلف تصویربرداری از جمله حالت حرفه‌ای، زیبایی چهره، پانوراما، لایو فوتو تایم لپس و حالت داکیومنت است.

ویوو Y15s یک گوشی دو سیم کارته بوده و از پردازنده هلیو P35 مدیاتک به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. گذشته از آن باید به اسلات کارت microSD برای ارتقا حافظه ذخیره سازی اشاره کرد و باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ 10 واتی شامل آن شد. Y15s دارای حسگر اثرانگشت جانبی بوده و به سیستم عامل اندروید 11 گو ادیشن هم تجهیز شده است. این دستگاه رابط کاربری FunTouch 11.1 دارد و جک 3.5 میلیمتری هدفون و پورت USB-C هم شامل آن شد.

منبع

4/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : گوشی ویوو Y33s 5G در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *