گوشی ویوو Y02s با مشخصات میان رده معرفی شد

گوشی ویوو Y02s با مشخصات میان رده معرفی شد

Vivo یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید را در چین معرفی کرده است. دستگاه مورد بحث Vivo Y02s نام دارد و دارای مشخصات مناسبی است. این گوشی دارای ویژگی هایی مانند باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، پردازنده مدیاتک Helio P35، صفحه نمایش 6.51 اینچی و غیره است. همچنین دستگاه دارای یک دوربین در عقب بوده، با این حال، طراحی آن چیز دیگری را نشان می دهد. بیایید از نزدیک به قیمت، مشخصات و ویژگی های Vivo Y02s که به تازگی راه اندازی شده است نگاهی بیاندازیم.

Vivo Y02s دارای یک نمایشگر 6.51 اینچی با طراحی ناچ است که وضوح HD+ 1600×720 پیکسل و نرخ نوسازی استاندارد 60 هرتز را ارائه می‌کند. دارای حسگر اثر انگشت جانبی بوده که در دکمه پاور تعبیه شد. ابعاد این دستگاه 163.95×75.55×8.19 میلی متر و وزن آن حدود 182 گرم است. بدنه آن از طراحی منحنی در گوشه ها برخوردار بوده و پنل عقب از ماده ای شیشه مانند ساخته شده که ادعا می شود در برابر خش و اثر انگشت مقاوم است.

در حالی که سیستم دوربین عقب سه گانه به یک استاندارد جدید صنعت تبدیل شده، ویوو Y02s تنها با یک دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب دارد که به عنوان گزینه میان ره اقتصادی عجیب نیست. با این حال، ماژول دارای دو برآمدگی بوده که یکی از آنها فلاش LED را در خود جای داد. در قسمت سلفی این گوشی هوشمند یک دوربین 5 مگاپیکسلی گنجانده شد.

این گوشی از پردازنده مدیاتک Helio P35 به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیرو می گیرد. همچنین در صورت نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتر، یک اسلات کارت microSD اختصاصی دارد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن با شارژ 10 واتی از طریق USB-C شارژ می شود. از ویژگی های اتصال این دستگاه می توان به دو سیم کارت، 4G، وای فای، بلوتوث 5.0، جی پی اس و جک 3.5 میلی متری صدا اشاره کرد. این دستگاه تحت سیستم عامل اندروید 12 با سیستم عامل Funtouch اجرا می شود.

ویوو Y02s با قیمت 906 یوان (تقریباً 132 دلار / 10622 روپیه) برای نسخه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. این دستگاه در دو رنگ آبی یاقوت کبود و مشکی براق ارائه می شود. این دستگاه در حال حاضر در تایوان به فروش می رسد. مطمئن نیستیم که در بازار بین المللی عرضه شود یا خیر.

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو Y35m بزودی معرفی می شود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی ویوو Y02s با مشخصات میان رده معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *