گوشی وان پلاس Nord N30 معرفی شد

گوشی وان پلاس Nord N30 معرفی شد

وان پلاس سرانجام جانشین گوشی هوشمند Nord N20 5G را در بازار ایالات متحده با نام وان پلاس Nord N30 5G معرفی کرد. این مدل در اصل یک نسخه ریبرند شده از گوشی Nord CE 3 Lite بوده که در ماه آوریل در آسیا و اروپا عرضه شد. در واقع این یک گوشی هوشمند 5G میان رده سطح پایین بوده که برای افرادی با بودجه خرید کمتر طراحی شد.

Nord N30 5G دارای صفحه نمایش 6.72 اینچی با حفره دوربین در وسط بوده که وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتزی ارائه می دهد. حسگر اثرانگشت به صورت جانبی قرار گرفته و دو حلقه دوربین هم عقب گوشی جای دارد. گذشته از آن باید به اسپیکرهای استریویی پرداخت که کیفیت صدا بالایی ارائه می دهند.   گوشی Nord N30 5G با سیستم دوربین عقب سه گانه، شامل حسگر اصلی قدرتمند 108 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 3 برابری، لنز عمق 2 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی با قابلیت های عکاسی چشمگیر می شود.

در قسمت سلفی نیز حسگری 16 مگاپیکسلی جای گرفت. در بخش سخت افزاری باید به پردازنده اسنپدراگون 695 پرداخت که با 8 گیگ رم و 8 گیگ رم مجازی همراه است. حافظه داخلی در نوع 128 یا 256 گیگابایتی ارائه می شود. این دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپرساعتی بوده که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی دارد. در سوی دیگر سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر OxygenOS 13.1 شامل آن شده است.

گوشی وان پلاس Nord N30 معرفی شد

وان پلاس سه سال آپدیت سیستم عاملی را برای این مدل منتشر می کند. در بخش ارتباطی، OnePlus Nord N30 5G از گزینه های مختلفی مانند 5G، WiFi، بلوتوث 5.3، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون پشتیبانی می کند. این تلفن هوشمند برای پیش خرید در وب سایت رسمی OnePlus ایالات متحده با قیمت 299.99 دلار در دسترس است.

ارسال از 8 ژوئن آغاز خواهد شد. مشتریانی که گوشی هوشمند را از قبل رزرو کنند، یک جفت هدفون OnePlus Nord Buds 2 TWS به ارزش 59 دلار دریافت خواهند کرد. این گوشی در دو رنگ عرضه می‌شود: پاستیل لیمویی و خاکستری کروماتیک. اما در حال حاضر تنها مدل رنگی کروماتیک خاکستری در فروشگاه اینترنتی فهرست شده است.

در اخباری دیگر ظاهرا وان پلاس در حال آماده شدن برای عرضه یک مدل جدید از هدفون های دورگردنی خود است. هدفون OnePlus Buds Wireless Z2 یک جفت هدفون دورگردنی است و به زودی با رنگی جدید وارد بازار خواهد شد. برای کسانی که نمی‌دانند، سازنده چینی گوشی‌های هوشمند در ابتدا هدفون Bullets Wireless Z2 را در سال 2022 معرفی کرده بود. اکنون، قصد دارد به زودی هدفون‌های دورگردنی را با رنگ سبز جدید عرضه کند. این گزینه رنگی جدید وارد بازار هند می شود و در کنار رنگ های موجود، که شامل انواع مشکی مجیکو، قرمز آکوستیک و آبی پرتو می شود، به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید  وان پلاس 12 به سیستم دوربین نسل جدید LYTIA سونی مجهز است

منبع: Gizcmochina

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی وان پلاس Nord N30 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *