گوشی وان پلاس Nord CE 3 Lite 5G و کسب تاییدیه NBTC

گوشی وان پلاس Nord CE 3 Lite 5G و کسب تاییدیه NBTC

طبق اعلام وان پلاس، گوشی Nord CE 3 Lite 5G قرار است در تاریخ ۴ آوریل معرفی شود. این دستگاه پیشتر در وب سایت صدور گواهی NBTC رویت شد و نشان می دهد که به زودی در سطح جهانی عرضه خواهد شد.

در وب سایت صدور گواهی NBTC، وان پلاس Nord CE 3 Lite 5G با شماره مدل CPH2465 رویت شد. این لیست هیچ مشخصاتی را فاش نمی کند، با این حال، نام آن را تایید کرده است.

مشخصات شایعه شده وان پلاس Nord CE 3 Lite 5G حاکی از آن است که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Full HD+ LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی از یک چیپ هشت هسته‌ای اسنپدراگون 695 هشت نانومتری با پردازنده گرافیکی Adreno 619L و با رم 6/8 گیگابایتی LPDDR4X و حافظه داخلی 128/256 گیگابایتی UFS 2.2 بهره گیرد. ظرفیت ذخیره سازی را می توان از طریق کارت microSD تا 1 ترابایت افزایش داد.

این دستگاه احتمالا تحت اندروید 13 با OxygenOS 13 عمل کرده، از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و دارای دوربین عقب 108 مگاپیکسلی همراه با دوربین سنجش عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و فلاش LED است. انتظار داریم دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسلی باشد و از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به حسگر اثر انگشت، جک 3.5 میلی‌متری صدا، بلندگوی فوق‌العاده و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی SUPERVOOC اشاره کرد.

پیش بینی شده گزینه های اتصالی شامل 5G SA/NSA، Dual 4G VoLTE، Wi-Fi 6 802.11 ax، بلوتوث 5.2، GPS/GLONASS/Beidou/NavIC، NFC و پورت USB Type-C شود. اطلاعات بیشتری در دست نیست و وان پلاس سعی دارد محصولی میان رده اما قدرتمند را ارائه دهد. گوشی که طراحی جذابی داشته و با مشخصات کلیدی برجسته از راه می رسد. وان پلاس نورد سی ای 3 لایت 5جی خوش قیمت و کارآمد است و برای اطلاعات تکمیلی باید تا اوایل ماه آوریل منتظر ماند.

وان پلاس پیشتر پرچمدارانی چون وان پلاس 11 را معرفی کرده و حال نوبت به رونمایی از میان رده ها رسید که بزودی از راه خواهد رسید. پیش بینی شده در کنار این مدل هدفون جدیدی هم معرفی شود. بنابراین انتظار داریم بیشتر اطلاعات فاش شده صحت پیدا کند.

بیشتر بخوانید  دوربین وان پلاس 2 برای رقابت با ال جی G4 آماده میشود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی وان پلاس Nord CE 3 Lite 5G و کسب تاییدیه NBTC

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *