گوشی هوآوی Nova Y61 از راه رسید

گوشی هوآوی Nova Y61 از راه رسید

هواوی بی سر و صدا یک گوشی هوشمند جدید را در وب سایت جهانی خود لیست کرده است. این گوشی به طور رسمی Huawei Nova Y61 نام دارد. با توجه به نامش، می‌توانیم آن را جانشین Nova Y60 بدانیم که سال گذشته معرفی شد.

متاسفانه اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این گوشی وجود ندارد. با این حال، تمام مشخصات آن منتشر شده است. هواوی Nova Y61 مانند هر گوشی هوشمند اقتصادی دیگری به نظر می رسد. طراحی قاب تخت و چیدمان دوربین پشتی مشابه آیفون پروهای اپل دارد. اما دوربین های واقعی بسیار ضعیف هستند زیرا یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک واحد 5 مگاپیکسلی در جلو هستند.

اگرچه این شرکت به آن اشاره ای نمی کند، اما به نظر می رسد دستگاه دارای ساختار پلاستیکی است. ابعاد آن 164.28 x 75.8 x 8.94 میلی متر است، وزن آن 188 گرم است و در سه رنگ (آبی یاقوت کبود، سبز نعنایی و مشکی نیمه شب) عرضه می شود.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی (LCD) با وضوح 1600 در 720 پیکسل (HD+) و بریدگی قطره شبنم است. این پردازنده توسط یک چیپست ناشناس که شامل یک CPU هشت هسته ای است، تغذیه می شود. این گوشی با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی در منطقه آسیا و اقیانوسیه عرضه می شود. در حالی که در سایر نقاط جهان دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. به طور مشابه، در برخی از مناطق، آن را با دو سیم کارت وارد می شود، در حالی که در برخی دیگر به یک سیم کارت محدود می شود. حتی NFC فقط به مناطق خاصی محدود می شود.

در هر صورت، همه انواع وای فای تک باند، 4G، بلوتوث 5.1 و GNSS ارائه می کنند. جک هدفون 3.5 میلی متری و پورت USB Type-C (USB 2.0) نیز وجود دارد. در بخش نرم‌افزاری، دستگاه EMUI 12 را با سرویس‌های موبایل هواوی (HMS) به جای سرویس‌های موبایل گوگل (GMS) بوت می‌کند. آخرین اما نه کم اهمیت، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 22.5 واتی است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پنج دلیل قانع کننده برتری گوشی های چینی نسبت به گوشی های سامسونگ و اپل

نظرات در مورد : گوشی هوآوی Nova Y61 از راه رسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *