گوشی نوکیا X100 در ایالات متحده معرفی شد

گوشی نوکیا X100 در ایالات متحده معرفی شد

شرکت HMD در همکاری با تی موبایل از گوشی نوکیا X100 رونمایی کردند. اسمارتفونی که تنها اختصاص به بازار ایالات متحده داشته و قرار نیست در بازارهای دیگری شاهد باشیم و گذشته از آن شبکه 5G را پشتیبانی می کند.

طراحی Nokia X100 را می توان محافظه کارانه و کلاسیک توصیف کرد. گوشی جدید HMD Global دارای بخش عقب پلاستیکی با روکش مات و برجستگی کوچکی است که ماژول دوربین به آن چسبیده است. با لوگوی نوکیا در وسط مشخص شده است که باعث می شود گوشی از رقبای برندهای دیگر قابل تشخیص باشد.

در نوکیا X100 از یک اسکنر اثر انگشت جانبی بهره گرفته شد. این حسگر در کلید پاور سمت راست گوشی و زیر دکمه های کنترل صدا قرار دارد. سمت چپ نوکیا دارای دکمه اختصاصی دستیار گوگل است. مانند قسمت عقب، کناره های گوشی نیز جنس پلاستیکی داشته و روکش مات دارد.

تنها گزینه رنگی برای نوکیا X100 آبی نیمه شب است. این رنگ زیبا بوده و رنگ دیگری در کار نیست. با این حال، نوکیا X100 گزینه تک رنگ با ظاهری جذاب دارد که نباید آن را فراموش کرد. این اسمارتفون شرکت HMD Global یک گوشی بزرگ با ابعاد 171×79×9.1 میلی متر است. وزن گوشی 217 گرم بوده و نمایشگر بزرگی هم برای آن تدارک دیده شد اما حاشیه کم است. حسگر دوربین به صورت حفره ای وسط نمایشگر جای گرفته که طراحی بیشتر گوشی های هم رده است.

نوکیا X100 دارای صدای فراگیر است که توسط OZO Audio توسعه داده شده است. بنابراین تجربه صوتی بی نظیر با محصول نوکیا خواهیم داشت و اسلات میکرو اس دی هم به کار گرفته شد. HMD صفحه نمایش 6.6 اینچی FHD+ با نرخ نوسازی 60 هرتز را به کار گرفته و دوربین سلفی نیز از نوع 16 مگاپیکسلی است. در بخش عقب چهار حسگر 48/5/2/2 مگاپیکسلی وجود دارد و لنزها با استاندارد ZEISS Optics همراه هستند.

ناگفته نماند که دوربین توانایی فیلمبرداری 4K داراست. نوکیا X100 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 480 به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه قابل ارتقا می باشد. این تلفن هوشمند دارای قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G هم است. در سایر مشخصات باید به سیستم عامل اندروید 11 قابل ارتقا به اندروید 12، باتری 4470 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 18 واتی و قیمت 252 دلاری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  نوکیا ۶ پای خود را فراتر از مرزهای آمریکا می‌گذارد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی نوکیا X100 در ایالات متحده معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *