گوشی نوبیا Z50 Ultra بزودی معرفی می شود

گوشی نوبیا Z50 Ultra بزودی معرفی می شود

در دسامبر 2022، نوبیا سری Z50 را با عرضه Nubia Z50 در چین معرفی کرد. این گوشی هوشمند در حال حاضر تنها محصول این سری است، با این حال، این برند همچنین در حال آماده شدن برای عرضه مدل جدیدی به نام Nubia Z50 Ultra است.

Z50 Ultra قبلاً در TENAA ظاهر شده است و همچنین در یک تصویر زنده اخیر مشاهده شده است. اکنون، این برند رسما شروع به کنجکاوی این گوشی هوشمند کرده و طراحی، جزئیات و اطلاعات مربوط به عرضه آن را فاش کرده است. اول از همه، این گوشی هوشمند به طور رسمی در تاریخ 7 مارس 2023، ساعت 2 بعد از ظهر CST عرضه می شود.

تصاویر رسمی تیزر نشان می دهد که این گوشی هوشمند دارای طراحی جعبه ای با حاشیه های فوق العاده نازک برای صفحه نمایش تخت است. همه طرف ها، همراه با پشت نیز صاف هستند. قابل توجه ترین نکته در مورد این گوشی هوشمند این است که دارای یک دوربین زیر نمایشگر است که به طور موثر نیاز به بریدگی دوربین یا سوراخ پانچ را برطرف می کند. به طور کلی، زیبایی شناسی گوشی هوشمند یادآور Red Magic 8 Pro است که اخیراً معرفی شده است.

این برند ادعا می کند که “Neovision” جدید زیر دوربین نمایشگر روی آن، نتیجه شش سال صیقل دادن این فناوری است و کیفیت سلفی و تماس ویدیویی را به طور کامل بهبود بخشیده است. نمایشگر این دستگاه با مشارکت BOE توسعه یافته است. علاوه بر این، تیزر نشان می دهد که این گوشی هوشمند دارای یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 خواهد بود.

جزئیات دیگر در مورد دستگاه هنوز در دست نیست، با این حال، درزهای قبلی اشاره کرده بودند که Nubia Z50 Ultra دارای صفحه نمایش با وضوح 2K با تراشه نمایشگر نسل دوم، دوربین زوم پریسکوپ و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. به احتمال زیاد با نزدیک‌تر شدن به عرضه رسمی، اطلاعات بیشتری به دست خواهد آمد، پس با ما همراه باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی تاشو نوبیا Z60 Fold اواخر سال 2023 معرفی می شود

نظرات در مورد : گوشی نوبیا Z50 Ultra بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *