گوشی ریلمی GT Neo 5 دارای 16 گیگابایت رم است

گوشی ریلمی GT Neo 5 دارای 16 گیگابایت رم است

Realme آماده است تا Realme GT Neo 5 را فردا (9 فوریه) عرضه کند. پیش از آن، این برند در چند روز اخیر از ویژگی‌های این گوشی هوشمند انتقاد کرده است.

به لطف این تیزرهای رسمی و لو رفته، ما تقریباً همه چیز را در مورد دستگاه آینده می دانیم. تیزر امروز حداکثر حافظه ای که بر روی گوشی ارائه می شود را نشان می دهد.

ریلمی رسماً فاش کرد که Realme GT Neo 5 با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی وارد بازار خواهد شد. به طور معمول، 1 ترابایت فضای ذخیره سازی برای گوشی های هوشمند پریمیوم در نظر گرفته شده است، اما GT Neo 5 یک پرچمدار قاتل (میان رده بالا) است.

طبق تیزرهای قبلی و فاش شده، این گوشی در دو نوع عرضه خواهد شد. مدل ارزان‌تر با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ 150 واتی وارد بازار می‌شود، در حالی که نسخه گران‌تر دارای باتری کوچک‌تر 4600 میلی‌آمپر ساعتی است اما از استاندارد شارژ بسیار سریع‌تر 240 واتی پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی OLED با وضوح 2772 در 1240 پیکسل (1.5K)، نرخ تجدید 144 هرتز و کاهش نور PWM 2160 هرتز است. این گوشی از چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Plus Gen 1 به همراه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 3.1 پشتیبانی می کند.

این گوشی دارای یک سیستم دوربین سه گانه در پشت و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو است. تنظیمات دوربین پشتی شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX890 سونی، یک واحد 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به Realme UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۳، نورپردازی RGB، NFC و IR blaster اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تبلت Realme Pad 2 راهی بازار شد

نظرات در مورد : گوشی ریلمی GT Neo 5 دارای 16 گیگابایت رم است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *