گوشی جدید موتورولا و کسب تاییدیه 3C

گوشی جدید موتورولا و کسب تاییدیه 3C

لنوو اولین تولیدکننده گوشی بود که آخرین و بهترین چیپست کوالکام یعنی چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 را در دسامبر 2021 بر روی پرچمدار موتورولا اج X30 خود قرار داد. این گوشی با توجه به پیشنهادات جایگزین سایر رقبا مانند شیائومی، بهترین تلفن هوشمند در محدوده خود نیست، ریلمی و هواوی هم کنار آن قرار دارند. اما با توجه به قیمت اولیه نسبی آن در حدود 600 دلار، پرچمدار موتورولا برای کسانی که بودجه زیادی ندارند، عالی بود.

درست زمانی که فکر می کردیم موتورولا اج X30 استاندارد تنها پرچمدار لنوو در سال 2022 خواهد بود، لیست جدیدی در گواهی 3C بیان می کند که یک گوشی هوشمند جدید موتورولا موفق به کسب تاییدیه شد و ممکن است عضو جدیدی در سری Motorola Edge X30 باشد.

این خبر توسط ITHome منتشر شده، جایی که آنها متوجه شده اند که اخیرا گوشی با شماره مدل XT2201-6 از موتورولا توسط 3C تاییدیه دریافت کرده است. طبق لیست دستگاه از فناوری شارژ سریع 68 واتی سیمی پشتیبانی می کند که در اچ 30 هم شاهدیم.

یکی دیگر از شاخص هایی که نشان می دهد موتورولا XT2201-6 ممکن است عضو جدیدی از سری موتورولا اج X30 باشد، شماره مدل آن است. موتورولا اج X30 در دسامبر 2021 عرضه شد، اما در اوایل نوامبر 2021 با شماره مدل XT2201-2 جزئیات آن فاش شد. با توجه به اینکه هر دو شماره مدل کد XT2201 یکسان دارند، ممکن است به نظر برسد که Motorola XT2201-6 یک موتورولا Edge X30 Ultra باشد.

اگرچه هیچ اطلاعات یا شایعه دیگری به طور مستقیم در مورد Motorola Edge X30 Ultra وجود نداشته است، اخیراً اطلاعات زیادی در مورد Motorola Frontier، پرچمدار بعدی موتورولا که می تواند با نام Motorola Edge X30 Ultra عرضه شود، منتشر شد.

افشا قبلی توسط Evan Blass منتشر شد و در آن رندرهایی از Motorola Frontier شاهد بودیم که نشان دهنده ورود موتورولا به بازار گوشی های پریمیومی است. در اخباری مرتبط Motorola Frontier به صفحه نمایش 6.67 اینچی P-OLED با لبه خمیده مجهز خواهد شد که وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی 144 هرتز ارائه می دهد. قسمت جلو Frontier دارای یک دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی OV60A OmniVision برای گرفتن عکس های سلفی است. این گوشی به ویژگی امنیتی «همیشه روشن» تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز خواهد شد.

بیشتر بخوانید  موتورولا Moto E14 بزودی از راه می رسد

در بخش عقب Motorola Frontier دوربین چندگانه به کار گرفته می شود که ممکن است شامل یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی شود. گفته شده که این سنسور تصویر جدید سامسونگ S5KHP1 خواهد بود. دوربین اصلی را می توان با یک لنز اولتراواید 50 مگاپیکسلی سامسونگ SKJN1SQ03 و یک دوربین تله فوتو سونی IMX663 با کیفیت 12مگاپیکسلی همراه دانست.

در مورد پردازنده این دستگاه، گزارش ادعا می کند که موتورولا فرانتیر توسط جانشین اسنپدراگون 8 نسل 1، که گفته می شود دارای شماره مدل SM8475 بوده، قدرت می گیرد. این دستگاه ممکن است در دو نوع از جمله 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار شود.

موتورولا Frontier پیش بینی شده تحت سیستم عامل اندروید 12 عرضه شود. در حالی که این گزارش هیچ اطلاعاتی در مورد باتری دستگاه ارائه نمی دهد، اشاره می کند که قابلیت های شارژ پیشرفته ای مانند شارژ سیمی 125 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی دربرخواهد گرفت. در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه و نام بازاریابی نهایی موتورولا فرانتیر وجود ندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی جدید موتورولا و کسب تاییدیه 3C

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *