گوشی تاشو اپل سال 2023 از راه می رسد

گوشی تاشو اپل سال 2023 از راه می رسد

شرکت اپل همانند دیگر رقبا قصد دارد محصولات منحصربفردی را برای سال های آینده تدارک بیند. یکی از آنها آیفون تاشو یا منعطف است که مدتها بوده درباره آن گزارش هایی به گوش می‌رسد و هنوز رونمایی نشد.

اپل ظاهراً در حال کار بر روی راه اندازی یک آیفون تاشو 8 اینچی است. این دستگاه دارای رزولوشن QHD + روی یک صفحه OLED انعطاف پذیر است و طبق گزارش جدیدی از یک تحلیلگر شناخته شده ، در سال 2023 راه اندازی می شود.

براساس گزارش جدید Ming-Chi Kuo (از طریق MacRumors) ، شرکت Cupertino انتظار داشت آیفون تاشو با صفحه نمایش 8 اینچ QHD + OLED انعطاف پذیر را در سال 2023 راه اندازی کند. در یادداشتی به سرمایه گذاران اوایل این هفته ، تحلیلگر مشهور اپل اظهار داشت که این شرکت صرفاً توسط SDC برای نمایشگر تأمین می شود و سامسونگ ریخته گری تنها منبع ریخته گری DDI خواهد بود. این تحلیلگر گفت که انتظار می رود این برند جدید براساس برنامه های ظرفیت این دستگاه جدید را تا سال 2023 روانه بازار کند.

این تحلیلگر همچنین پیش بینی می کند که این شرکت بین 15 تا 20 میلیون واحد از آیفون های تاشو آینده را ارسال خواهد کرد. علاوه بر این ، همچنین پیش بینی می شود که این گوشی جدید به دلیل مزایای متعدد آن نسبت به فناوری Y-Octa SDC ، از راه حل لمسی نانوسیم نقره ای TPK استفاده کند. استفاده از محلول لمسی نانوسیم نقره همچنین “مزیت رقابتی بلند مدت” را برای شرکت در بازار نمایش تاشو تضمین می کند. این گزارش همچنین می افزاید که این فناوری صفحه نمایش در آینده امر عادی خواهد بود ، خصوصاً برای دستگاههایی که بیش از یک برابر پشتیبانی می کنند.

به طور قابل توجهی ، کو معتقد است که این اقدام سازنده آیفون باعث می شود که گوشی های هوشمند تاشو برای همه OEM های اصلی یک “ضروری” باشد زیرا “چرخه جایگزینی فوق العاده” بعدی را برای مدل های پرچمدار پیشرفته تقویت می کند. این تحلیلگر پیش بینی می کند که اپل “برنده بزرگ” بعدی در روند گوشی های هوشمند تاشو باشد. کو همچنین اضافه کرد که توسعه در یک آیفون تاشو “هنوز به طور رسمی آغاز نشده است” ، اما این شرکت ممکن است برنامه های خود را پیش ببرد.

بیشتر بخوانید  آیفون 7 از فاصله ی 4.5 متری شارژ خواهد شد!

منبع

4.7/5 - (147 امتیاز)

نظرات در مورد : گوشی تاشو اپل سال 2023 از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *