گوشی اقتصادی Redmi A1 معرفی شد

گوشی اقتصادی Redmi A1 معرفی شد

در کنار Redmi 11 Prime و Redmi 11 Prime 5G، شیائومی نیز Redmi A1 را در هند معرفی کرد. این اولین گوشی از سری گوشی‌های هوشمند رده پایه جدید Redmi A است. این به عنوان بخشی از Diwali Special شرکت با راه اندازی Mi اعلام شد.

Redmi A1 دارای یک صفحه نمایش 6.52 اینچی (LCD) با وضوح 1600 در 720 پیکسل (HD+) و طراحی ناچ است. این مدل از چیپست مدیاتک Helio A22 با رم LPDDR4x و حافظه eMMC 5.1 بهره می برد. به دلیل سخت افزار سطح پایین، این گوشی اندروید 12 تقریباً بدون رابط کاربری MIUI همراه است. در نتیجه، باید تجربه بهتری نسبت به گوشی های هوشمند سطح پایه قبلی شیائومی ارائه دهد.

گوشی اقتصادی Redmi A1 معرفی شد

علاوه بر این، دارای یک سیستم دوربین دوگانه در عقب است که شامل یک سنسور اصلی 8 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی می شود. در جلو، دوربین 5 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی تعبیه شده است. از دیگر ویژگی های آن می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت 4G، وای فای تک باند، بلوتوث 5.0، GNSS، جک هدفون 3.5 میلی متری و اسلات کارت MicroSD اختصاصی اشاره کرد. در نهایت، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی پشتیبانی می شود.

Redmi A1 در یک پیکربندی حافظه 2 گیگابایتی + 32 گیگابایتی با قیمت 6499 روپیه (81 دلار) در دسترس خواهد بود. می توان آن را در رنگ های آبی روشن، مشکی کلاسیک یا سبز روشن خریداری کرد. فروش این گوشی از ساعت 4 بعد از ظهر 9 سپتامبر آغاز خواهد شد. از طریق Mi.com، آمازون هند، فروشگاه های Mi Home و فروشگاه های خرده فروشی فروخته خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تاریخ عرضه تبلت Redmi Pad SE مشخص شد

نظرات در مورد : گوشی اقتصادی Redmi A1 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *