گوشی آنر مجیک 5 و کسب تاییدیه 3C

گوشی آنر مجیک 5 و کسب تاییدیه 3C

به تازگی اخبار زیادی در رابطه با گوشی های آینده آنر داشته ایم. ما حتی در مورد Lite که وارد سری Magic5 Honor می شود نیز آشنا شدیم. خب، این سری واقعاً چندان دور نیست. گزارش های اخیر حاکی از آن است که این گوشی ها به طور رسمی در MWC بارسلون رونمایی خواهند شد.

حالا، اگر نمی‌دانستید، MWC بارسلونا 27 فوریه برگزار می‌شود. و با نزدیک‌تر شدن و نزدیک‌تر شدن به راه‌اندازی رسمی، اطلاعات بیشتر و بیشتری منتشر می‌شود. به عنوان مثال، یک گواهی جدید به بیرون درز کرده است که به تازگی سرعت شارژ Honor Magic5 را تایید کرده است.

طبق اعلام آژانس 3C چین، سرعت شارژ Honor Magic5 66 وات خواهد بود. و شما می توانید از چنین شارژ سریعی از طریق آجر شارژ همراه که دارای امتیاز 11V/6A است لذت ببرید.

اکنون سرعت شارژ با نسخه قبلی یعنی Magic4 برابر است. با این حال، انتظار نداشته باشید که سرعت شارژ یکسانی را در سگ های برتر، Magic5 Pro و Magic5 Ultimate مشاهده کنید. گفته می‌شود این مدل‌ها با حداقل پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ وات یا بالاتر عرضه می‌شوند.

با این حال، هیچ اطلاعات مربوط به شارژ در مورد Honor Magic5 Lite وجود ندارد. تا به حال، ما می دانستیم که مدل Lite از SoC پرچمدار برخوردار نخواهد بود. یعنی Snapdragon 8 Gen 2 SoC برای Magic5، Pro و Ultimate رزرو شده است. و شایعه شده است که این تلفن ها با یک دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی نیز عرضه می شوند.

با این وجود، انتظار داریم اطلاعات دقیق تری در مورد سری Honor Magic5 قبل از مراسم رسمی معرفی به دست آوریم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی آنر مجیک 6 پرو رونمایی شد

نظرات در مورد : گوشی آنر مجیک 5 و کسب تاییدیه 3C

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *