گلکسی اس 23 فناوری دوربین زیر نمایشگر جدیدی دارد

گلکسی اس 23 فناوری دوربین زیر نمایشگر جدیدی دارد

سامسونگ در نظر ندارد دوربین های جلویی زیر صفحه نمایش را به سری گوشی های هوشمند گلکسی S23 اضافه کند. آنها در گلکسی S22 به کار گرفته نشدند. این مطلب در سایت کره ای ناور مطرح شده و کاربری با نام مستعار Ianzuk با استناد به منابعی در زنجیره تامین ادعا می کند که سامسونگ اعتماد چندانی به کیفیت این فناوری ندارد.

منبع معتقد است که دوربین های زیر صفحه نمایش هنوز با کیفیت دوربین های جلوی معمولی مطابقت ندارند. ZTE و Xiaomi نیز مشکلات مشابهی داشتند. آنها همچنین راه حل های زیر صفحه نمایش را آزمایش کردند، اما نتوانستند همه مشکلات را حل کنند.

حتی با 1799 دلاری سامسونگ گلکسی زد فولد 3، کیفیت عکس‌های سلفی کمتر از یک دوربین معمولی دارد. بنابراین، طبق گفته منبع، سامسونگ سری گوشی های پرچمدار را با چنین دوربین هایی عرضه نخواهد کرد.

پیش از این گزارش شده بود که دوربین های جلو در گلکسی اس 23 سنسورهای تصویر قوی تری با وضوح 12 مگاپیکسل دریافت خواهند کرد. این گوشی های هوشمند دارای دوربین اصلی با وضوح 200 مگاپیکسل هستند.

در اخباری مرتبط انتظار می رود سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 در رویداد Unpacked این برند در ماه آگوست معرفی شود. مشخصات کلیدی نسل چهارم گوشی هوشمند تاشو قبلا فاش شده است. حتی شاهد انتشار رندرهایی از این گوشی بودیم.

اکنون SamMobile گزارش می دهد که Galaxy Z Flip 4 Bespoke Edition در رنگ های بیشتری در دسترس خواهد بود و همچنین عرضه گسترده تری خواهد داشت. نسخه قبلی در اکتبر گذشته با عرضه دوماهه مدل اصلی معرفی و عرضه شد. با نسخه سفارشی، خریداران این امکان را دارند که ترکیبات رنگی را در پنل عقب سفارشی کنند. برای یادآوری، Galaxy Z Flip 3 Bespoke Edition بیش از 49 ترکیب رنگ را ارائه می‌کرد.

این دستگاه فقط به بازارهای استرالیا، فرانسه، کانادا، آلمان، کره، بریتانیا و ایالات متحده محدود بود. این نشریه اضافه می‌کند که کشورهای بیشتری به‌ویژه بازارهای پیشرو در سراسر اروپا و آسیا می‌توانند گلکسی زد فلیپ 4 را سفارش دهند. تاریخ دقیق عرضه این گوشی هوشمند تاشو هنوز مشخص نیست، با این حال، می‌توان انتظار داشت که همزمان با عرضه آن نیز عرضه شود. احتمالا در ماه اکتبر این ویژگی ارائه شود یعنی مدتی بعد از عرضه نسل جدید.

بیشتر بخوانید  یادداشت برداری توسط قلم گلکسی نوت 9 بر روی کاغذ!

در مورد مشخصات اصلی، سامسونگ با صفحه نمایش داخلی 6.7 اینچی sAMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز عرضه خواهد شد. صفحه بیرونی دستگاه دارای یک صفحه نمایش 2.1 اینچی sAMOLED است که کمی بزرگتر از نمایشگر خارجی Galaxy Z Flip 3 است. گفته می شود این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی است. در قسمت داخلی، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی خواهد بود.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی اس 23 فناوری دوربین زیر نمایشگر جدیدی دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *