گزینه های رنگی وان پلاس 11 فاش شد

گزینه های رنگی وان پلاس 11 فاش شد

چند ماه پیش چندین رندر برای OnePlus 11 آینده ظاهر شده است. به لطف آنها، ما از طراحی گوشی مطلع هستیم. طبق شایعات، این دستگاه تنها پرچمداری است که به زودی از OnePlus عرضه می شود که حداقل در حال حاضر پسوند Pro را ترک می کند. علاوه بر طراحی، نشت هایی ظاهر شده است که برخی از مشخصات دستگاه را تأیید می کند. اگر به طراحی برگردیم، تا کنون دستگاه را فقط در رنگ مشکی مات دیده بودیم. طبق معمول در این دنیای رنگارنگ گوشی‌های هوشمند، انتظار داریم چیزهای بیشتری در راه باشد. نشت امروز به یک کار رنگ آمیزی دیگر اشاره می کند که OnePlus 11 را نیز پوشش می دهد.

نوک جدید از Max Jambor بسیار قابل اعتماد ارائه می شود، به گفته کارشناس اطلاعات این گوشی در رنگ های مشکی مات و سبز براق عرضه می شود. بله، اگر انتظار رنگ های بیشتری را داشتید، شاید ناامید شوید. وان پلاس ممکن است مانند وان پلاس 10 پرو از استراتژی تنها دو رنگ برای وان پلاس 11 استفاده کند. ما نمی‌توانیم گزینه‌های دیگر یا نسخه‌های احتمالاً ویژه را در آینده کنار بگذاریم.

طبق شایعات، OnePlus 11 دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود و تا 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. این گوشی همچنین دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Quad HD+ AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. یک سوراخ پانچ در گوشه بالا سمت چپ با دوربین سلفی متوسط ​​16 مگاپیکسلی ایجاد می کند. دستگاه اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش را به همراه خواهد داشت. نشت ها همچنین نشان از بدنه سرامیکی با قاب فلزی دارند. این بار، این گوشی یک جزیره دوربین دایره ای خواهد داشت. این دوربین یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX890 سونی، 48 مگاپیکسل فوق عریض و 32 مگاپیکسل تله فوتو با زوم اپتیکال 2 برابر را به همراه خواهد داشت. مشارکت هاسلبلاد برای برداشت دیگری زنده است.

OnePlus 11 نوار لغزنده هشدار را باز خواهد گرداند. ما در این فکر بودیم که آیا این ویژگی از پرچمدار OnePlus ناپدید می شود یا خیر. حداقل برای یک نسل دیگر، در نسخه معمولی زنده خواهد بود. این گوشی اندروید 13 را مستقیماً از جعبه اجرا می کند و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 100 واتی را به همراه خواهد داشت. از دیگر ویژگی های آن می توان به Dolby Atmos، بلوتوث 5.2، Wi-Fi 6E و اتصال 5G اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  گوشی تاشو وان پلاس اواخر امسال معرفی می شود

این شرکت همچنین در حال آماده سازی گوشی دیگری برای عرضه است. این می تواند یک نوع OnePlus 11 یا OnePlus Nord CE 3 باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گزینه های رنگی وان پلاس 11 فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *