کودکان با مینا و تیم به جزایر اسرارآمیز Oniri می روند

کنفرانس توسعه دهندگان بازی سانفرانسیسکو برگزار شده در نمایشگاه یک بازی خارق العاده برای کودکان آورده است. Oniri Islands: Children of the River نام بازی ای می باشد که بازیکنان در آن باید بوسیله اسباب بازی های قابل اتصال و تبلت ها دوقلوها مینا و تیم کمک کنند تا بتوانند از یک رودخانه جادویی بین دو جهان متصل به یکدیگر راه برگشت به خانه شان را پیدا کنند.

استودیو Tourmaline در حال توسعه بازی “جزایر Oniri” یک بازی دو نفره ماجراجویی می باشد. قهرمانان بازی کودکان دوقلو مینا و تیم هستند که در یک جزیره رازآمیز گم شده اند. آنچه که کار را بدتر کرده آن است ردپاها از بین رفته اند و آن ها برای یافتن راه بازگشت به خانه یا باید ردپاها را بیابند و یا برای همیشه در جزیره بمانند. در این جریان دو ماسک از دو حیوان کوسه و شاهین باعث می شود تا مینا و تیم با با قدرت های جادویی و نقاب هایشان در هرجا نفوذ کنند.

ماسک کوسه به مینا و تیم کمک می کند تا بتوانند شنا کنند و ماسک شاهین به آنان کمک می کند تا بتوانند پرواز کنند.

بازی جزایر Oniri یک بازی ترکیبی است. در واقع، اجسام متصل اسباب بازی هایی هستند که با یک برنامه مرتبط بر روی تبلت ها به تعامل در می آیند. اسباب بازی های تعاملی شامل دو مجسمه کوچک مینا و تیم و ۵ ماسک حیواناتی می باشد که دوقلوها می توانند آن ها را بپوشند.

بازیکنان باید اسباب بازی ها را روی صفحه تبلت حرکت دهند تا جهان زیبای جزایر اسرارآمیز را کشف کنند. بازی دونفره به گونه ای است که باید دو بازیکن با همدیگر کار کنند تا موفق شوند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کودکان با مینا و تیم به جزایر اسرارآمیز Oniri می روند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *