کنار گذاشتن نوکیا 9 با حافظه رم 4 گیگ

کنار گذاشتن نوکیا 9 با حافظه رم 4 گیگ : مدتی پیش دستگاه نوکیا با شماره TA-1004 موفق به دریافت گواهینامه FCC شد، این اسناد نشان می دهند که نوکیا9 با شماره مدل TA-1004 گذشته تایید شده بود اما در حال حاضر با نام TA-1012 شناخته شده است. در  نامه ی به این سازمان تولید کننده HMD تغییری را درخواست نموده که نتایج قبلی FCC برای TA-1004 نماینده از TA-1012  خواهد بود .

تاکنون بنچمارک های زیادی از نوکیا9 با حافظه های رم 4 و 6 و8 گیگابایتی در آزمون Geekbench  مشاهده شده است که در همه ی اینها نسخه از پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ استفاده شده است . اما به نظر می رسد این شرکت مدل TA-1004 را کنار گذاشته است . این مسئله بیانگر این است که HMD قصد داشته برای به هدف رسیدن بهتر نسخه نوکیا 9 را که 4گیگابایت حافظه دارد به صورت کلی کنار بگذارد . این موضوع در بنچمارک جدیدی که منتشر شده ، تایید می شود.

علاوه بر آنچه از اطلاعات بدست آمده ، نوکیا9 صفحه نمایشی دارد که 5ونیم اینچ است و همچنین وضوح آن 1440 x 2560 می باشد.در پشت دستگاه شاهده یک دوربین دوگانه با یک جفت سنسور 13 مگاپیکسلی هستیم تا بتوانیم عکس های بهتری بگیریم .

نوکیابرای بدست آوردن اطلاعات دقیق تر از نوکیا9 باید همچنان منتظر باشیم.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نوکیا N1 به هند میرود

نظرات در مورد : کنار گذاشتن نوکیا 9 با حافظه رم 4 گیگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *