کمپانی PowerbyProxi توسط اپل خریداری شد

اپل

تقریبا در اواخر ماه سپتامبر کمپانی اپل از سه گوشی جدید خود با نام های آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X پرده برداری کرد و این سه گوشی ، اولین گوشی های آیفون مجهز به قابلیت شارژ وایرلس می باشند. چند روز پیش کمپانی اپل به طور رسمی اعلام کرد، شرکت PowerbyProxi که در زمینه ی طراحی فناوری شارژ بی سیم فعالیت می کند را به زیر مجموعه ی کمپانی اپل افزوده است.

خب، اکنون کمپانی اپل کمی دیرتر از سایر کمپانی ها وارد این عرصه شده است، زیرا رقبای اندرویدی این کمپانی از چند سال پیش وارد این عرصه شده و دستگاه های هوشمند خود را با این فناوری ارائه کردند. اکنون با این پیشرفت اپل و خرید این کمپانی انتظار می رود که در آینده ای نزدیک شاهد محصولات جدید این کمپانی باشیم که کجهز به شارژ بی سیم می باشند. یکی از محصولاتی که انتظار داریم، پد شارژ وایرلس این کمپانی می باشد که می تواند 150 وات را از طریق مواد غیر فلزی انتقال دهد.

به گفته ی یکی از کارشناسان ABI Research، در آینده ای نزدیک تمایل دارند که از شارژرهایی استفاده کنند تا بتوانند چند دستگاه را به طور همزمان شارژ نماید و این بدان معناست که کمپانی اپل قصد دارد در آینده پد شارژری تولید نماید که مثلا آیفون، آیپد و اپل واچ شما را به طور همزمان شارژ نماید. شرکت PowerbyProxi در سال 2007 تاسیس شد و در سال 2013 یکی از بزرگترین سرمایه گذاران این کمپانی Samsung Investors بود که به میزان چهار میلیون دلار سرمایه گذاری کرده بود و مدیرعامل این کمپانی اعلام کرد که قصد دارد همچنان به فعالیت خود در زمینه ی توسعه فناوری شارژ وایرلس ادامه دهد.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساخت تبلیغات جدید برای اپل واچ

نظرات در مورد : کمپانی PowerbyProxi توسط اپل خریداری شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *