کف سابی و سنگ سابی به چه معناست؟

همه ی ما تقریبا از کثیف بودن بیزاریم و دوست داریم در محلی حضور داشته باشیم که تمیزی در آن موج بزند تا جایی که حضور در محیط های کثیف ما را ناراحت می کند و به فکر تمیز کردن آن می افتیم. در ساختمان ها زیبایی بسیار حائز اهمیت است و کف ساختمان نیز در زیبا نشان دادن یک ساختمان در اولویت قرار می گیرد به گونه ی که اگر کف ساختمانی کثیف و جرم گرفته باشد نمایی زشتی به ساختمان خواهد داد .در چندین سال گذشته با افزایش ساختمان های بلند مرتبه و چند طبقه بسیار به کف سابی، سنگ سابی و نماشویی اهمیت داده اند .

کفسابی

در تعریفی ساده می توان اینگونه گفت که کف  سابی و سنگ سابی یعنی ساییدن سطوح و پاک کردن آنها از هر گونه آلودگی است  که توسط افراد حرفه ی صورت می گیرد البته دقت کنید می توان از مواد شوینده و … هم استفاده کرد ولی اینکار باید توسط افراد حرفه ی انجام شود تا هیچ اسیبی به کف و سنگ ها وارد نشود همانطور که در اصطلاح معروف می گویند کار را باید به کاردان سپرد.

قطعا وقتی مصالحی بر روی کف ساختمان ریخته می شود و سبب ایجاد پست و بلندی در کف شده ، استفاده از کفسابی ، سنگ سابی و نماشویی ضروری می شود.

آن سنگ های صادراتی  بسیار گران است.بنابراین نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارد. برای کفسابی و نماشویی با مشاره تماس های زیر در تماس باشید.

تلفن : 02122829338 همراه : 09123705480

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کف سابی و سنگ سابی به چه معناست؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *