کسب تاییدیه TDRA توسط تبلت Redmi Pad

کسب تاییدیه TDRA توسط تبلت Redmi Pad

طبق گزارش ها، شیائومی در حال آماده شدن برای معرفی اولین Redmi Pad در کنار سری Xiaomi 12T برای بازار جهانی است. قبل از رونمایی رسمی، لیست TDRA نشان می دهد که Redmi Pad یک نوع فقط Wi-Fi خواهد داشت. شایعات قبلی در مورد این تبلت نشان داد که این تبلت به چیپست جدید مدیاتک MT8781 و باتری 7800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی مجهز خواهد شد.

افشاگر مطرح Abhishek Yadav (@yabhishekhd) نوع وای فای Redmi Pad آینده را در وب‌سایت اداره تنظیم مقررات دولتی مخابرات و دیجیتال امارات (TDRA) مشاهده کرده است. این تبلت با شماره مدل 22081283G و نام بازاریابی “Redmi Pad” درج شده است. جدای از این، فهرست اطلاعات قابل توجهی را فاش نمی کند. با این حال، اشاره می کند که تبلت ممکن است خیلی زود معرفی شود.

گزارش اخیر TechGoing نشان داد که Redmi Pad همراه با سری Xiaomi 12T ماه آینده (اکتبر) عرضه خواهد شد. این نشریه تاریخ دقیق عرضه را فاش نکرد اما انتظار داریم در هفته اول ماه عرضه شود.

اگر در مورد مشخصات صحبت کنیم، این تبلت می تواند از چیپست جدید مدیاتک MT8781 که گفته می شود شبیه به چیپ مدیاتک Helio G99 است، قدرت بگیرد. انتظار می‌رود باتری 7800 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی داشته باشد.

شایعه شده است که Redmi Pad با صفحه نمایش 11.2 اینچی LCD با وضوح 2K عرضه می شود. در بخش نرم افزاری، انتظار می رود که سیستم عامل اندروید 12 با MIUI Pad 13 همراه باشد. برای بخش دوربین، ممکن است یک دوربین 8 مگاپیکسلی بدون فلاش LED داشته باشد.

گزارش شده است که این تبلت در دو گزینه ذخیره سازی عرضه می شود: 3 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی. قیمت آن بین 250 تا 350 یورو خواهد بود. Redmi Pad احتمالا در رنگ خاکستری عرضه خواهد شد. گفته می شود قیمت فوق برای مدل ارتباط سلولی بوده مدل Wi-Fi ممکن است هزینه کمتری داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تلویزیون ردمی TV A75 2024 معرفی شد

نظرات در مورد : کسب تاییدیه TDRA توسط تبلت Redmi Pad

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *