کرش کردن اپل واچ 3 (Apple Watch 3) در برنامه ی آب و هوا

اپل واچ

همانطور که از خبرهای قبلی مستحضر هستید، کمپانی اپل در هفته ی گذشته از نسخه ی بروزشده ی سیستم عامل های خود برای گوشی های هوشمند (iOS 11.1) و اپل واچ ها (WatchOS 4.1) رونمایی به عمل آورد و به سرعت برای تمامی دستگاه های خود نیز منتشر کرد. اکنون کاربران اپل واچ 3 پس از بروزرسانی گجت هوشمند خود ناراضی بوده و گزارشی مبنی بر کرش شدن آن در زمان استفاده از برنامه ی آب و هوا به کمپانی اپل اطلاع دادند.

آن ها در گزارش خود اعلام کردند که این مسئله درست زمانی اتفاق می افتد که آن ها دقیقا اطلاعات آب و هوای همان روز را از گجت خود درخواست می کنند، یعنی اگر اب و هوای روزهای دیگر را از گجت خود بخواهند، هیچگونه کرشی اتفاق نمی افتد. یکی از کاربران در شبکه ی اجتماعی Reddit اعلام کرد که این مسئله به دلیل تمام شدن Daylight Saving Time بوده که در آخر این هفته تغییر کرده است. در تصویر پایین می توانید اظهارات این کاربر را مشاهده نمایید:

اپل واچالبته این موضوع تنها نظر کاربر می باشد و می تواند دلیل دیگری نیز داشته باشد. تاکنون نیز کمپانی اپل در این خصوص هیچ نظری نداده است و بر اساس گزارش های منتشر شده، این مشکل در ایالات متحده و اروپا توسط سایر کاربران نیز گزارش شده است و احتمالا این مسئله علاوه بر ایالات متحده و اروپا، در سایر کشورها نیز وجود دارد.

اکنون باید منتشر باشیم که بیبینیم این کمپانی در این خصوص چه نظری را اعلام خواهد کرد و در نهایت برای حل این مسئله چه راه حلی را برای کاربران مشخص می نماید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه دانلود آهنگ در Apple Music برای گوش دادن آفلاین

نظرات در مورد : کرش کردن اپل واچ 3 (Apple Watch 3) در برنامه ی آب و هوا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *