کدام یخچال دوو مناسب خانه شماست؟

کدام یخچال دوو مناسب خانه شماست؟

شرکت دوو به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان لوازم برقی خانگی در کشور کره شناخته می‌شود که محصولاتی باکیفیت مطلوب به جهان عرضه می‌کند. این برند نام‌آشنا که از سال 1971 تاسیس شده و به دلیل تولید و طراحی محصولات جدید و خدمات مناسب خود، طرفداران زیادی در تمام جهان دارد.

یکی از محصولات متنوع و گسترده برند دوو، انواع یخچال و فریزر و سایدبای‌ساید است که به دلیل طراحی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب خود، همیشه پرطرفدار است. اگر شما هم به‌تازگی قصد خرید یخچال فریزری از برند دوو دارید، پیشنهاد می‌کنم در ادامه همراه ما باشید تا با 5 نمونه از محصولات این شرکت بیشتر آشنا شوید. در این صورت در هنگام خرید بهتر تصمیم می‌گیرید و گزینه مناسب خانه خود را تهیه خواهید کرد. علاوه بر یخچال برای تهیه لوازم منزل علی الخصوص جهیزیه می‌توانید وام خرید جهیزیه را مد نظر داشته باشید.

یخچال و فریزر سایدبای‌ساید 32 فوت دوو مدل D4S-2915SS

اولین گزینه‌ای که به بررسی آن می‌پردازیم، یک یخچال فریزر سایدبای‌ساید است که به دلیل گنجایش مناسب خود، برای خانواده‌های 4 تا 7 نفره مطلوب به نظر می‌رسد. این محصول از برند دوو چند ویژگی قابل بررسی و جذاب دارد. برخورداری از سیستم خنک‌کننده سریع و انجماد سریع به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی و سرعت بتوانید به میزان زیادی یخ برای پذیرایی از میهمانان آماده کنید. علاوه بر آن سیستم بار خانگی هم روی آن طراحی شده تا پذیرایی از میهمانان راحت‌تر از گذشته باشد.

ویژگی مهم دیگر در این محصول برفک‌زدایی خودکار و نو فراست آن است که امکان عمر مفید بیشتر و عدم نیاز به برطرف کردن مداوم برفک‌ها را در طول ماه فراهم می‌کند. در عین حال رده انرژی این یخچال و فریزر سایدبای‌ساید گرید A+ است تا در پایان ماه و هنگام پرداخت قبض برق با اعداد و ارقام عجیب و غریب روبرو نشوید. درنهایت اینکه طراحان این محصول از برند دوو، ظرفیت یخچال را تا 504 لیتر و گنجایش فریزر را تا 366 لیتر در نظر گرفتند تا نیاز یک خانواده پرجمعیت را به‌خوبی برطرف کند.

یخچال فریزر پایین 28 فوت دوو سری اولتیمو مدل D2BF-0028GW

این یخچال فریزر از برند دوو نیز به دلیل برخورداری از طراحی زیبا و کلاسیک قابل توجه است. همچنین سیستم نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن به شکلی طراحی شده که قابلیت کنترل رطوبت، سیستم گردش هوای سه‌بعدی، سیستم انجماد سریع و سامانه مدیریت مصرف در موقع سفر را به کاربران ارائه دهد.

همچنین سیستم کنترل سرمایش الکترونیک در این محصول با عملکرد بهینه خود و با کمک کمپرسور، سرمایش موردنیاز را تامین می‌کند تا میوه‌ها و سبزیجات یا سایر اقلام خوراکی موجود در یخچال و فریزر تا مدت زمان بیشتری طراوت و تازگی خود را حفظ کنند.

علاوه بر آن، سیستم سرمایش دوگانه در این محصول مانع از انتشار بوی نامطبوع از فریزر به یخچال یا برعکس می‌شود. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این یخچال و فریزر، افزایش ظرفیت فضای یخچال است تا خانواده‌های با جمعیت بیشتر به‌راحتی بتوانند مواد غذایی بیشتری را در یخچال نگهداری کنند.

درنهایت اینکه با کمک تنظیمات سفر که در این یخچال فریزر 28 فوت  طراحی شده، فریزر عملکرد معمول خود را پیش می‌برد. اما در صورتی که هنگام سفر مواد غذایی در یخچال ندارید، می‌توانید یخچال را در حالت نیمه خاموش قرار دهید تا انرژی برق کمتری مصرف کند.

کدام یخچال دوو مناسب خانه شماست؟

یخچال فریزر سایدبای‌ساید دوو مدل D2S-3133SS

این سایدبای‌ساید از شرکت دوو نیز دارای ظاهری بسیار زیبا و شکیل است و کیفیت و کارایی فوق‌العاده را در کنار مصرف پایین انرژی به کاربران ارائه می‌دهد. برخورداری این محصول از سنسور کنترل دمایی این امکان را فراهم می‌کند که کمپرسور با عملکرد مطلوب خود سرمایش مناسب را ایجاد کند. علاوه بر آن متریال به کار رفته در ساخت این سایدبای‌ساید موجب شده که بدنه‌ای مستحکم داشته و مقاومت بالایی در برابر آسیب‌های محیطی ایجاد کند.

درنهایت اینکه رده انرژی +A، آب‌سردکن و یخ‌ساز با قابلیت کارآمد، طراحی زیبا و سرمایش قدرتمند را باید به سایر ویژگی‌های مطلوب این محصول اضافه کرد.

یخچال فریزر دوقلو دوو مدل D4LR-0020

محصول دیگری که برند دوو آن را به‌خوبی طراحی و تولید کرده، یخچال فریزر دوقلو مدل D4LR-0020   است. این محصول40 فوت نیز با گنجایشی بیشتر، بهترین گزینه برای خانواده‌های پرجمعیت محسوب می‌شود.

علاوه بر آن برخورداری از تکنولوژی Digital Cooling موجب می‌شود که دمای داخلی و بیرونی یخچال را تشخیص داده و کمپرسور آن با عملکرد بهینه خود، سرمایش مناسب را برای یخچال  و فریزر فراهم کند. همچنین این فناوری امکان طراوت و تازگی بیشتر میوه و سبزیجات و مواد پروتئینی را برای مدت زمان طولانی‌تری فراهم می‌کند.

یخچال از آبریز و یخ‌ساز اتوماتیک متصل به آب شهری برخوردار است  و فریزر هم بعد از آماده کردن یخ‌ها، آن‌ها را در قالب مخصوص قرار می‌دهد. علاوه بر آن نصب سیستم نو فراست و بدون برفک در این محصول موجب شده که عمر مفید بیشتر و راحتی در استفاده را برای کاربران به همراه داشته باشد.

درنهایت اینکه یخچال فریزر 40 فوت دوو مدل D4LR-0020   مجهز به فناوری گردش هوای چندگانه و بوگیر قدرتمند است تا همراهی این دو فناوری امکان طراوت بیشتر مواد غذایی و از بین بردن هوای نامطبوع در یخچال و فریزر را فراهم کند.

این محصول نیز مانند سایر تولیدات شرکت دوو دارای قیمت بالایی است. به همین دلیل ممکن است خرید آن کمی گران به نظر برسد. در این شرایط می‌توانید از گزینه‌های جذابی مانند خرید یخچال دوو اقساطی استفاده کنید تا بهترین گزینه‌ها را با قیمت مقرون به‌صرفه و اقتصادی به دست بیاورید.

یخچال و فریزر سایدبای‌ساید 32 فوت دوو مدل D4S-3340MW

گزینه دیگری که به بررسی آن می‌پردازیم یک سایدبای‌ساید 32 فوت است که به دلیل برخورداری از قابلیت ECO یا حالت ذخیره نیرو، مانع هدر رفتن بیهوده انرژی می‌شود. همچنین همراهی این قابلیت با رده انرژی A+ کمک می‌کند که مصرف برق تا حد زیادی کاهش پیدا کند و ارقام و اعداد قبض برق را کمتر از گذشته کند.

به صورت کلی انواع یخچال و فریزرهای برند دوو به دلیل چند ویژگی، مطلوب و مناسب هستند. این محصولات همگی در رده انرژی A+ تولید شدند تا مصرف انرژی را به حداقل برسانند. همچنین شما می‌توانید بر اساس تعداد افراد و نیاز خانوار یخچال فریزری با ابعاد مناسب خود را تهیه کنید. در عین حال قیمت محصولات دوو در مقابل سایر برندها مناسب‌تر و اقتصادی‌تر است و علاوه بر آن کیفیت و مرغوبیت بالایی دارند.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کدام یخچال دوو مناسب خانه شماست؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *