چیپ HONOR C1 RF معرفی شد

چیپ HONOR C1 RF معرفی شد

در 2 مارس، Honor اولین چیپست داخلی خود، تراشه شبکه Honor C1 RF را معرفی کرد. و این یکی از گام‌های اصلی این برند چینی برای تحقق برنامه‌های آینده‌اش بود. با این وجود، آنر امروز این چیپست را با گوشی هوشمند Magic 5 خود معرفی کرد.

با اولین شروع، مقایسه ها آمد. روی صحنه، ژائو مینگ، مدیرعامل، در مورد اینکه هواوی میت 40 پرو معیار فعلی در فناوری‌های شبکه 5G است صحبت کرد. و او ادامه داد که با Honor C1 RF، معیار قرار است رهبر جدیدی را ببیند.

آنر C1 RF در هسته خود یک چیپست فرکانس رادیویی است. هدف آن ارائه بهترین اتصال حتی در مناطقی با در دسترس بودن شبکه کم است. و برای تکمیل این موضوع باید بگوییم که هواوی میت 40 پرو گوشی پرچمدار فعلی با چیپست 5G قوی است. پس از آن، هواوی با تحریم های ایالات متحده مواجه شد که مانع از تکامل این سازنده شد.

با این وجود، تراشه Honor C1 RF به جای پیروی از هواوی، عملکرد شبکه 5G را بهبود می بخشد. به گفته این برند، این تراشه قادر است تا 17 درصد مصرف انتقال آنتن را افزایش دهد. به همین ترتیب، می تواند نرخ وای فای را تا 200 درصد و دریافت آنتن را تا 35 درصد افزایش دهد. مهمتر از همه، چیپست فرکانس رادیویی Honor می تواند تأخیر وای فای را تا 90 درصد کاهش دهد.

بنابراین، چیپست Honor C1 RF چگونه با رهبران فعلی منصف است؟ پس از معرفی رسمی این تراشه، این برند Magic 5 را در مقابل Apple iPhone 14 Pro Max و Huawei Mate 40 Pro قرار داد. به گفته آنر، نتایج از منطقه ای با پذیرش ضعیف سلول گرفته شده است. بنابراین، اعداد بدترین نتایج ممکن را نشان می‌دهند.

با C1 RF، آنر مجیک 5 می تواند به 275 مگابیت در ثانیه برسد، در حالی که آیفون 14 پرو مکس به سرعت 10.1 مگابیت در ثانیه و هواوی میت 40 پرو در تست سرعت 180 مگابیت بر ثانیه دست یافتند. به عبارت دیگر، این چیپست در برابر دستگاه های پرچمدار فعلی در بازار پیشتاز بزرگی است.

اما اینطور نیست که چیپ فرکانس رادیویی جدید Honor تماماً در مورد سرعت شبکه باشد. همچنین بر کیفیت تماس تمرکز دارد. به عنوان مثال، Honor Magic 5 Pro در قطع تماس -8dBm داشت، در حالی که iPhone 14 Pro Max دارای -2dBm بود و Mate 40 Pro به -4dBm رسید.

بیشتر بخوانید  ساعت هوشمند آنر Watch 4 معرفی شد

اکنون، اینها نتایج بسیار خوبی در سناریوی کم شبکه هستند. و این بدان معناست که Honor C1 RF از نظر ارائه اتصالات سلولی عالی عالی خواهد بود. جادوی ویژگی بهبود شبکه Honor پشتیبانی از الگوریتم تنظیم فیوژن چند آنتن سلولی است. این الگوریتم عملکرد آنتن را در حالی که تنظیمات سوئیچینگ هوشمند را بسته به قدرت شبکه انجام می دهد، بهینه می کند.

علاوه بر این، Honor C1 RF از یک الگوریتم ترکیبی آنتن چند استاندارد جدید استفاده می کند. می تواند عملکرد فرستنده و گیرنده یک آنتن 2.4 گیگاهرتزی را تا 17 درصد و نرخ وای فای را تا 200 درصد بهبود بخشد.

با توجه به این نکته، سری آنر مجیک 5 دارای حالت آماده به کار دو سیم کارته DSDA است. این امکان ایجاد خطوط دوگانه بین هر دو سیم کارت را بدون نیاز به اشتراک منابع فراهم می کند. بنابراین، با چیپست C1 RF، گوشی های هوشمند Honor حتی می توانند عملکرد دو سیم کارت عالی را ارائه دهند.

برای تقویت اتصال WiFi، Honor از معماری آنتن بلوتوث خود استفاده می کند. تاخیر در اتصال را کاهش می دهد و اتصال با سرعت بالا را تضمین می کند. که تجربه اینترنت را تا حد زیادی افزایش می دهد.

با این حال، تمام این اطلاعات در مورد چیپست C1 RF از خود آنر می آید. در حالی که اعداد ممکن است هیجان انگیز به نظر برسند، همچنان باید منتظر بررسی کاربر باشید. با این حال، آنر در حال حاضر جاه طلبی های بزرگی دارد. بنابراین، این احتمال وجود دارد که چیپست در واقع به همان اندازه که ظاهراً انقلابی است، باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چیپ HONOR C1 RF معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *