چرا از اپل استور نمی توان دانلود کرد؟

اپ استور

چرا از اپل استور نمی توان دانلود کرد؟ چرا app store كار نميكنه : اپ استور اپل یکی از بهترین منابعی است که کاربران اپل می توانند بدون داشتن دغدغه ی امنیت ، برنامه های مورد نیازشان را دانلود نمایند. اما این موضوع به زمانی مرتبط می شود که شما یک اینترنت پایدار و با سرعت و  بدون محدودیت در دست داشته باشید.

ارور 1009 و حل مشکل دانلود از اپ استور

حل مشکل دانلود از اپ استور : این ارور یکی از آشناترین ارورهای می باشد که کاربران ایرانی بارها و بارها آن را مشاهده کرده اند.اما سوال اینجاست که چرا از اپل استور نمی توان دانلود کرد؟

پیش تر ها به دلیل تحریم ها و مشکلاتی که برای خدمات دهی اپل وجود داشت ، این ارور برای کاربران ظاهر می شد ولی اگر دقت کنید در گذشته اپ استور هر چند هفته یکبار از دسترس خارج می شد و گاه و بی گاه ارور 1009 نمایش داده می شد.

ولی انطور که به نظر می رسد وضعیت این ارور در ایران در آینده بهبود پیدا کند ولی تاکنون با اینکه افراد زیادی از محصولات اپل استفاده می کنند این ارور وجود داشته است.

برای حل ارور1009 چه کنیم ؟

چرا نميتونم از اپ استور دانلود كنم : با وجود اینکه این مشکل برای کاربران ایرانی عزیز وجود دارد ولی شما اگر در زمان دانلود با این مشکل روبرو شدید باید کمی صبر کنید(بین چند ساعت) تا بعد از زمان کوتاهی بتوانید به دانلود خود ادامه دهید.

اپ استور

چرا اپ استور باز نميشه : در صورتی که باز هم با مشکلی وجود دارد از سرعت اینترنت و متصل بودنتان اطمینان خاطر کنید.همیشه سعی کنید در زمان های برای دانلود از اپ استور اقدام کنید که ساعت های کم ترافیک هستند مانند حوالی صبح یا بعد از ظهر .

چرا اپل استور قطع است : اگر با رعایت تمامی موارد باز هم نمی توانید دانلود کنید سعی کنید که آی پی دیوایس خودتان را تغییر دهید.

در صورتی که سوالی در مورد پست ” چرا از اپل استور نمی توان دانلود کرد؟ ” دارید در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید…

مقالاتی که میتواند برای شما عزیزان جالب باشد :

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر جدید از آیفون ایکس (iPhone X)

برنامه ها و بازیهای رایگان شده در اپ استور

جیلبریک : فرار از زندان اپل ، هر آنچه در مورد جیلبریک میخواهید بدانید

1.5/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : چرا از اپل استور نمی توان دانلود کرد؟

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام
    چرا اپ استور برنامه دانلود نميكنه؟؟
    من همه راه هارو رفتم
    اپل آيديمو sing in و sing out كردم ولى بازم كار نميكنه
    لطفا كمك كنين

  2. سلام.اقا ما اي پيمونو تغير داديم همه چي رو هم ok كرديم.اما تا ميزنيم رو دانلود يه برنامه اون دايره شروع ميكنه به چرخيدن و همش ميچرخه و هيچي نميشه؟؟؟؟؟