پیکسل واچ گوگل حافظه رم بالایی دارد

پیکسل واچ گوگل حافظه رم بالایی دارد

ساعت گوگل Pixel Watch در کنار Pixel 6a طی رویداد I/O 2022 به عنوان اولین ساعت هوشمند این شرکت رونمایی شد. این ساعت مورد انتظار در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. با این حال، مشخصات ساعت در حال حاضر به بیرون درز کرده است. هفته گذشته، شایعه شده بود که ساعت هوشمند از پردازنده قدیمی Exynos 9110 استفاده می کند و گزارش جدید امروز تأیید می کند که Pixel Watch در واقع از Exynos 9110 استفاده می کند، اما با کمک تراشه دوم.

9to5Googe به نقل از منابع تایید کرده که چیپست Exynos 9110 2018 در واقع قدرت اولین ساعت هوشمند گوگل را تامین می کند، اما با یک پردازنده کمکی همراه خواهد بود که قرار است مقداری از بار 9110 را کاهش دهد. این امکان وجود دارد که این چیپست اضافی با نام تجاری Tensor عرضه شود، با این حال، مشخص نیست که آیا گوگل قصد دارد نام تجاری خود را به ابزارهای پوشیدنی گسترش دهد یا خیر.

به نظر می‌رسد گوگل از پردازنده Snapdragon Wear 4100+ کوالکام الهام گرفته است که دارای یک CPU اصلی همراه با یک پردازنده کمکی «فوق العاده کم» ثانویه است که تا 64K رنگ را پشتیبانی می‌کند و نمایشگر همیشه روشن را ارائه می دهد. این کار بار پردازنده اصلی را از بین برده و همچنین به ساعت کمک می کند تا عمر باتری بهتری داشته باشد.

این نشریه همچنین گزارش می دهد که پیکسل واچ 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد داشت. این فضای ذخیره سازی بیشتر از هر دستگاه Wear OS دیگری است که در بازار موجود است. جالب بوده که ببینیم چگونه از آن استفاده خواهد شد. علاوه بر این، ساعت پیکسل نیز از نظر رم از هر ساعت هوشمند پیشی می‌گیرد. برای مرجع، گلکسی واچ 4 دارای 1.5 گیگابایت رم است و ابزار پوشیدنی گوگل قرار است کمی بیشتر از آن یعنی 2 گیگابایت رم داشته باشد.

همانطور که در بالا مشاهده شد، به نظر می رسد حسگرهای عقب این پوشیدنی مشابه آرایه حسگرهای مورد استفاده در Fitbit Luxe و Fitbit Charge 5 باشند. فناوری مورد بحث می‌تواند ضربان قلب، SpO2 (اکسیژن خون) و ECG را کنترل کند و از آنجایی که گوگل مالک فیت بیت بوده عجیب نیست که حسگرهای محصولات این برند را در ساعت گوگل شاهد باشیم. گوگل قصد دارد پاییز امسال یک معرفی کامل از پیکسل واچ داشته باشد تا رونمایی با جزئیات کامل ارائه دهد.

بیشتر بخوانید  سرویس جدید Inbox گوگل

در رویداد پیشین تنها طراحی و برخی مشخصات محدود دستگاه فاش شد و حال باید در انتظار رونمایی اطلاعات تکمیلی باشیم که بزودی اعلام می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پیکسل واچ گوگل حافظه رم بالایی دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *