پیش فروش سری پیکسل 7 در همان روز معرفی آغاز می شود

پیش فروش سری پیکسل 7 در همان روز معرفی آغاز می شود

گوگل قصد دارد به زودی جدیدترین پرچمدار سری پیکسل 7 خود را برای بازار جهانی معرفی کند. این مجموعه شامل مدل استاندارد جدید پیکسل 7 و مدل بالاتر پیکسل 7 پرو خواهد شد. گمان می‌رود این معرفی برای 6 اکتبر برنامه‌ریزی شده و پیش‌سفارش‌های نوع گران‌تر نیز در همان تاریخ انجام خواهد شد.

طبق ویدیوی تبلیغاتی غول موتور جستجو، مشخص شد که Pixel 7 Pro جدید از 6 اکتبر برای پیش خرید دردسترس قرار می گیرد. به عبارت دیگر، این شرکت قصد دارد دستگاه را در همان روزی که به طور رسمی معرفی شد در دسترس قرار دهد. در حالی که این خبر قابل توجهی به نظر نمی رسد، برخی از سازندگان وجود دارند که معمولاً مانند اپل پیش فروش را به تعویق می اندازند.

غول کوپرتینویی سری آیفون 14 را در 7 سپتامبر معرفی کرده بود، اما پیش سفارشات تا 9 سپتامبر آغاز نشد. علاوه بر این، ویدیوی تبلیغاتی اصلی فقط به پیکسل 7 پرو اشاره دارد. با این حال، اعتقاد بر این است که کل مجموعه پیکسل 7 در همان تاریخ برای پیش‌سفارش در دسترس قرار گیرند. اما، برای اطلاع از همه جزئیات باید منتظر معرفی رسمی اوایل اکتبر باشیم.

به خاطر داشته باشید که مدل ساده پیکسل 7 ممکن است کمی دیرتر در بازار عرضه شود، زیرا سازندگان گوشی‌های هوشمند نیز گهگاهی جدیدترین نسخه‌های خود را به صورت سرسام‌آور عرضه می‌کنند. به عنوان مثال، اپل آیفون 14 پلاس را برای پیش‌سفارش در همان روز با باقی در دسترس قرار داد، اما عرضه دیرتر انجام می‌گیرد.

سری پیکسل 7 گوگل پیشتر در Google I/O 2022 پیش نمایشی از آنها را شاهد بودیم و حتی جزئیات کمی هم به نمایش درآمد. گوشی هایی که قرار است با پردازنده نسل دوم تنسور گوگل از راه برسند و سخت افزاری بهبودیافته نسبت به نسل فعلی داشته باشند. در هر صورت برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند. احتمالا عرضه این سری در اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر صورت گیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پیش فروش سری پیکسل 7 در همان روز معرفی آغاز می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *