پوکو تاریخ انتشار MIUI 14 برای محصولات خود را مشخص کرد

پوکو تاریخ انتشار MIUI 14 برای محصولات خود را مشخص کرد

به تازگی ، شیائومی MIUI 14 را در هند راه اندازی کرد. اکنون POCO به طور رسمی لیستی از دستگاه های واجد شرایط و همچنین جدول زمانی Rollout را برای دریافت بروزرسانی نرم افزار اعلام کرده است. زیر مارک شیائومی خاطرنشان می کند که در صورت بروز هرگونه مشکل ، جدول زمانی در معرض تغییر است. شایان ذکر است که برخی از تلفن های POCO و همچنین Xiaomi و Redmi در حال اجرا در MIUI 14 هستند ، با این حال ، این نسخه مبتنی بر سیستم عامل Android 12 است. نسخه آینده MIUI 14 بر اساس سیستم عامل Android 13 خواهد بود ، از این رو به خوانندگان توصیه می شود که گیج نشوند.

POCO X5 Pro 5G اولین دستگاهی خواهد بود که به روزرسانی Android 13 مبتنی بر MIUI 14 را دریافت می کند. در سه ماهه اول سال 2023 به این معنی است که می توانیم انتظار داشته باشیم که تا پایان این ماه وارد شود. در سه ماهه دوم سال جاری یعنی دوره از آوریل تا ژوئن ، شش دستگاه POCO از جمله F4 5G ، F3 GT ، X3 Pro ، M5 ، M4 5G و C55. این برند به روزرسانی نرم افزار را به Poco M4 Pro ، X4 Pro 5G و M4 Pro 5G در Q3 ، 2022 یعنی ژوئیه تا سپتامبر منتشر می کند.

در مورد MIUI 14 ، این صفحه نمایش خانگی به طور قابل توجهی طراحی مجدد با گزینه هایی برای نمادهای جدول ، پوشه های بزرگ و ابزارک ها ارائه می شود. همچنین یک طراحی به سبک کارت وجود دارد که اطلاعات را به صورت کارآمد و سازمان یافته نشان می دهد. شیائومی با بهینه سازی منابع سیستم ، MIUI 14 را سبک تر کرده و فضای کمتری 4 گیگابایتی را به خود اختصاص می دهد. سیستم عامل جدید ویژگی ای را معرفی می کند که به طور خودکار برنامه ها را به ندرت استفاده می کند و در نتیجه فضای ذخیره سازی را آزاد می کند. MIUI 14 با کلیک بر روی نوار وظیفه ، اتصال یکپارچه بین تلفن هوشمند و رایانه لوحی را به همراه دارد. همچنین یک ویژگی کشیدن و قطره برای انتقال پرونده ها بین دستگاه ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید  تاریخ رونمایی سری گوشی Poco X6 فاش شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پوکو تاریخ انتشار MIUI 14 برای محصولات خود را مشخص کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *