رونمایی لکسوس از مدل 2021 ال اس

شرکت لکسوس این روزها بسیار فعال بوده و تاکنون چندین مدل خود را بروزرسانی کرده است. از جمله آنها باید به ال اس اشاره کرد که به تازگی مدل 2021 آن با بروزرسانی طراحی و فناوری معرفی شده است. ال اس 2021 براساس همان مدل اصلی توسعه یافته و تنها برخی ویژگی‌های جدید هم برای آن در نظر گرفته شد.

این سدان لوکس لکسوس دو مدل LS500 و LS500H برای آن معرفی شده و همگی اواخر امسال راهی بازار می‌شوند. نسل اول LS در سال 1989 معرفی شد و تاکنون مجموع فروش ال اس به 800 هزار دستگاه رسید. مدل 2021 تحولی نسبی در مقایسه با مدل 2017 پیدا کرده و همچنان باید آن را سدانی جذاب دانست.

به گفته لکسوس این مدل راحتی ، آرام و پالایش کلی را دربردارد. این موارد همان چیزی است که شرکت سازنده سعی کرده در این سدان به کار گیرد تا بتواند نظر مخاطب را جلب کند. در فضای داخل کابین بروزرسانی صورت گرفته و فناوری‌های جدیدی تدارک دیده شده تا سرنشینان حس بهتری نسبت به نسخه 2017 پیدا کنند.

درباره طراحی بیرونی طرح V شکل چراغ جلو زیبایی آن را دوچندان کرده و شاهد جلوپنجره بزرگ و پهنی هم هستیم. سپر و چراغ مدل 2021 ال اس نسبت به نسخه 2017 تغییر پیدا کرده تا چهره جدیدتری را شاهد باشیم و لذت ببریم. لکسوس از زبان طراحی خاص خود بهره گرفته که بخوبی می توان به این موضوع پی برد که LS مدلی لوکس است و نباید آن را با مدل های معمولی موجود مورد قیاس قرار داد.

هیچ اشاره‌ای به افزایش قدرت ال اس جدید نشده و موتور 3.5 لیتری شش سیلندر 354 اسب بخاری در نظر گرفته شده که توانایی بالایی دارد. مدل هیبریدی قدرت 416 اسب بخاری دارد و یک مدلی برجسته است. اما گشتاور اولیه در نقشه های دریچه گاز برقی بنزینی و پیشرانه هیبریدی برای کمی فلفل اضافی در مرحله تقویت شده است. موتور با استفاده از کنترل صدای نویز فعال ، ساکت تر شده است. آینه نمای دیجیتالی عقب کمی بزرگتر است و وضوح بالاتری دارد.

سایر به روزرسانی ها قابل توجه تر هستند، با این که سیستم Lexus Teammate با اضافه کردن سیستم بزرگراه Advanced Drive Advanced Drive و قابلیت های Advanced Park که فرمان ، جعبه دنده و پدال ها را فعال می کند. لکسوس در ال اس از چراغ های پرتوی BladeScan نسل جدید بهره گرفته که نخستین بار در RX 2019 شاهد بودیم. چراغ های پرتو روشنایی گسترده ای را به وجود می آورد و به نوعی هوشمندانه است.

بیشتر بخوانید  اسکیت برد مغناطیسی شرکت لکسوس!

چندین کار جدید در زمینه رنگ های براق ، برخی تغییرات بیرونی بسیار جزئی و در طراحی داخلی و برخی از گزینه های تزئینی در داخل خودرو از جمله پانل های “Brishade Nishijin” وجود دارد که “بیانگر وجود مسیر مهتاب در دریا است”. همچنین یک صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی در نظر گرفته و به علاوه  سیستم سرگرمی خودرو به پشتیبانی Android Auto و Apple CarPlay می پردازد.

این محصول نسل جدید لکسوس از اواخر سال جاری با قیمتی نامشخص راهی بازار خواهد شد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا لکسوس این اطلاعات را ارائه دهد.

منبع

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رونمایی لکسوس از مدل 2021 ال اس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *