پرچمدار 200 مگاپیکسلی موتورولا بزودی معرفی می شود

پرچمدار 200 مگاپیکسلی موتورولا بزودی معرفی می شود

طبق گزارش ها، موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه پرچمدار Motorola Edge 30 Ultra در بازارهای جهانی است. گفته می شود این دستگاه نسخه تغییر نام تجاری Motorola Edge X30 بوده که در دسامبر 2021 معرفی شد. اسناد جدید به دست آمده توسط Technik News نشان می دهد که شرکت متعلق به Lenovo در حال کار بر روی یک تلفن پرچمدار جدید با رمز “Frontier” است. انتظار می رود این دستگاه دارای تراشه نسل بعدی اسنپدراگون 8 نسل 1 و دوربین 200 مگاپیکسلی باشد.

این گزارش نشان می دهد که Motorola Frontier به صفحه نمایش 6.67 اینچی P-OLED با لبه خمیده مجهز خواهد شد که وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی 144 هرتز ارائه می دهد. قسمت جلو Frontier دارای یک دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی OV60A OmniVision برای گرفتن عکس های سلفی است. این گوشی به ویژگی امنیتی «همیشه روشن» تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز خواهد شد.

در بخش عقب Motorola Frontier دوربین چندگانه به کار گرفته می شود که ممکن است شامل یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی شود. گفته شده که این سنسور تصویر جدید سامسونگ S5KHP1 خواهد بود. دوربین اصلی را می توان با یک لنز اولتراواید 50 مگاپیکسلی سامسونگ SKJN1SQ03 و یک دوربین تله فوتو سونی IMX663 با کیفیت 12مگاپیکسلی همراه دانست.

در مورد پردازنده این دستگاه، گزارش ادعا می کند که موتورولا فرانتیر توسط جانشین اسنپدراگون 8 نسل 1، که گفته می شود دارای شماره مدل SM8475 بوده، قدرت می گیرد. این دستگاه ممکن است در دو نوع از جمله 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار شود.

موتورولا Frontier پیش بینی شده تحت سیستم عامل اندروید 12 عرضه شود. در حالی که این گزارش هیچ اطلاعاتی در مورد باتری دستگاه ارائه نمی دهد، اشاره می کند که قابلیت های شارژ پیشرفته ای مانند شارژ سیمی 125 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی دربرخواهد گرفت. در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه و نام بازاریابی نهایی موتورولا فرانتیر وجود ندارد.

در اخباری مرتبط موتورولا اج 30 پرو که دارای شماره مدل XT2201-1 است، تأییدیه NBTC تایلند را دریافت کرده است. به یاد داشته باشید، Edge 30 که به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 در دسامبر 2021 معرفی شد، دارای شماره مدل XT2201-2 بود. از این رو، به نظر می رسد که Edge X30 چینی ممکن است به عنوان Motorola Edge 30 Pro در بازارهای جهانی از جمله تایلند عرضه شود.

بیشتر بخوانید  موتورولا Moto Edge+ جدید در راه است

موتورولا اج 30 پرو اخیراً با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 در پایگاه بنچمارک Geekbench مشاهده شد. این لیست همچنین نشان داد که دارای سیستم عامل اندروید 12 و 12 گیگابایت رم است.

با توجه به اینکه Edge 30 Pro یک نسخه تغییر نام تجاری از Edge X30 خواهد بود، انتظار می رود که با صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED Full HD+ و نرخ نوسازی 144 هرتز وارد بازار شود. برای دوربین سلفی، ممکن است یک دوربین 60 مگاپیکسلی و یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی (اصلی) + 50 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 2 مگاپیکسلی (عمق) در عقب داشته باشد.

انتظار می رود گوشی موردبحث مجهز به SD8G1 با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 عرضه گردد. این دستگاه تحت سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری My UI ارائه خواهد شد. همچنین از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 68 واتی بهره خواهد برد. به احتمال زیاد دارای یک کلید سخت افزاری اختصاصی برای دسترسی به دستیار گوگل است.

گزارش اخیر ادعا می کند که Edge 30 Pro در هند نیز عرضه خواهد شد. انتظار می رود این دستگاه تا یک یا دو ماه دیگر وارد بازار هند شود. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت Edge 30 Pro برای بازارهای جهانی در دسترس نیست.

در اخباری مرتبط طبق تصویر اخیر، Moto G Stylus 2022 دارای دکمه پاور یکپارچه با حسگر اثرانگشت بوده و همچنین کلید تنظیم صدا در سمت راست و اسلات سیم کارت در سمت چپ خواهد بود. قسمت بالای گوشی شامل یک حفره میکروفون ثانویه، یک حفره قلم، یک درگاه USB نوع C، یک حفره میکروفون اولیه و یک خروجی بلندگو خواهد بود. در جلو، این گوشی هوشمند یک صفحه نمایش حفره دار در وسط نمایشگر دارد. در نهایت، بخش عقب یک دوربین سه‌گانه به شکل عمودی و لوگوی نمادین موتورولا در وسط قرار می‌گیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پرچمدار 200 مگاپیکسلی موتورولا بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *