پرچمداران شرکت سامسونگ دارای مشکل فوکوس در دوربین میباشند

سامسونگ

اشکالاتی که در گوشی ها پس از عرضه ملاحظه می شود اصلا مقبول و خوب نیستند , چه برسد به این که گوشی مشکل دار یکی از پرچم داران شرکت های مطرح باشد.
اخیرا سامسونگ با تولید گوشی های جدید در مرکز توجه بوده و مشکلات مدل گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نظر بسیاری از منتقدین را جلب کرده است. دوربین این دو گوشی دارای مشکل فوکوس هستند , به طوری که در عکاسی با دوربین اصلی و سلفی به هیچ طوری فوکوس انجام نمی شود.

افرادی که با گوشی های سامسونگ آشنایی دارند از گزینه فوکوس دستی را امتحان خواهند کرد , اما باید بگوییم متاسفانه در این دو مدل گوشی این آپشن کار نمی کند و باز هم دوربین فاقد فوکوس است. با این شرایط می توان گفت که این محصولات این دو گوشی مشکل سخت افزاری دارند که باعث نارضایتی کاربران و طرفداران نسبت به این دو گوشی پرچمدار شرکت کره ای شده است.
تیم پشتیبانی گروه سامسونگ درباره این مشکلات اعلام کردند برای حل این مشکل باید سیستم عامل و تمام نرم افزار های گوشی آپدیت شده باشند. با یک ضربه آرام اطمینان پیدا کنید که همه قطعات به درستی در جای خود قرار دارند. حافظه کش و داده ها را پاک کنید و در نهایت گوشی را به تنظیمات کارخانه بازگردانید.
شرکت سامسونگ هنوز این مشکل را به طور رسمی قبول نکرده و مشخص نیست که عدم فوکوس دوربین های این دو گوشی مشکلی نرم افزاری یا سخت افزاری است و اگر دارای گوشی گلکسی اس 8 یا گلکسی اس 8 پلاس هستید و دچار این مشکل شدید با خدمات پس از فروش سامسونگ برای رفع ایراد فوکوس در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس تماس حاصل فرمایید.

در ادامه با زوم تک همراه باشید

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت امنیتی ماه اکتبر برای سری گلکسی اس 10

نظرات در مورد : پرچمداران شرکت سامسونگ دارای مشکل فوکوس در دوربین میباشند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *