پردازنده گجت های پوشیدنی جدید کوالکام در راه است

پردازنده گجت های پوشیدنی جدید کوالکام در راه است

ساعت‌های Wear OS بالاخره می‌توانند تراشه ارتقا یافته‌ای را که به شدت به آن نیاز دارند دریافت کنند. کوالکام به تازگی در توییتر خود اعلام کرد بزودی چیپ گجت پوشیدنی جدید را معرفی خواهد کرد.

پس از اینکه سامسونگ و گوگل تابستان گذشته همکاری خود را بر روی سیستم عامل Wear OS 3 اعلام کردند، کوالکام اعلام کرد که تراشه جدیدی را در سال آینده عرضه خواهد کرد. به نظر می رسد کوالکام به این وعده عمل می کند، اگرچه ما نمی دانیم چه زمانی عرضه می شود.

تراشه های اسنپدراگون تعدادی از ساعت های Wear OS را قدرت می بخشند. اما جدیدترین آن، سری Wear 4100، تنها در تعداد انگشت شماری از ساعت‌ها گنجانده شد، از جمله TicWatch Pro 3، ساعت Fossil Gen 6 و مدل گران قیمت Montblanc Summit 3. حدود دو سال از عرضه اولیه 4100 می‌گذرد. ساعت‌های هوشمند Wear OS قرار است ارتقا پیدا کنند و نیاز است که کوالکام چیپ جدیدی معرفی کند.

شایعات حاکی از آن است که پردازنده‌های 5100 و 5100 پلاس آینده کوالکام بر اساس فرآیند 4 نانومتری (nm) سامسونگ ساخته خواهند شد. فرم کوچکتر در مقایسه با فرآیند 5 نانومتری Exynos W920 و پردازش 7 نانومتری تراشه Apple Watch Series 7 می تواند به عمر باتری و کارایی بهتری منجر شود. اگر درست باشد، این نیز تغییر بزرگی از فرآیند 12 نانومتری مورد استفاده Wear 4100 و 4100 پلاس خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اولین گوشی با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 مشخص شد

نظرات در مورد : پردازنده گجت های پوشیدنی جدید کوالکام در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *