پاوربانک Ambrane چهل هزار میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 65 واتی معرفی شد

پاوربانک Ambrane چهل هزار میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 65 واتی معرفی شد

شرکت هندی سازنده لوازم جانبی Ambrane پاوربانک Stylo Boost را راه اندازی کرده است، یک پاوربانک با ظرفیت بالا با پشتیبانی از شارژ سریع. Ambrane Stylo Boost یک باتری لیتیوم پلیمری 40000 میلی آمپر ساعتی دارد که مطمئناً انرژی کافی را برای کاربران در طول روز بدون تمام شدن آب دستگاهشان فراهم می کند.

Stylo Boost دارای یک خروجی PD 65 واتی است که به آن قابلیت شارژ سریع می دهد. با خروجی 65 وات، این پاوربانک می‌تواند لپ‌تاپ‌های Type-C مانند مک‌بوک پرو را در کمتر از 2 ساعت و 20 دقیقه به سرعت شارژ کند. علاوه بر این، خروجی 20 واتی QC 3.0 به شما این امکان را می دهد تا در عرض 30 دقیقه به سرعت آیفون یا دستگاه اندرویدی خود را تا 50 درصد شارژ کنید.

پاوربانک جدید Ambrane دارای سه درگاه خروجی است که از دو درگاه USB-A و یک پورت USB-C تشکیل شده است. این به کاربران امکان می دهد چندین دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند. شارژ سریع یک سیستم دو طرفه است زیرا خود پاوربانک به لطف درگاه ورودی شارژ سریع 60 واتی به سرعت شارژ می شود.

پاوربانک Ambrane چهل هزار میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 65 واتی معرفی شد

علاوه بر قابلیت شارژ سریع، Stylo Boost همچنین دارای روکش فلزی مات و ممتاز است و از پلاستیک مقاوم ABS ساخته شده است. همچنین دارای 12 لایه محافظ چیپست است که شارژ مطمئن و ایمن را تضمین می کند. نشانگرهای LED پیگیری عمر باتری پاوربانک را آسان می کنند، بنابراین شما همیشه از آن مطلع هستید.

در مورد قیمت، Ambrane Stylo Boost قیمتی معادل 3999 روپیه (حدود 49 دلار) دارد. پاوربانک در حال حاضر در Amazon.in و در وب سایت برند موجود است. علاوه بر این، از 1 فوریه 2023 در Flipkart فروخته خواهد شد. پاوربانک در دو رنگ آبی و سبز عرضه می شود. انتظار می رود بزودی این برند نوظهور پاوربانک های بیشتری را معرفی کرده و ارائه دهد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت سازنده مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پاوربانک Ambrane چهل هزار میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 65 واتی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *