پالم محصول جدید معرفی می کند اما نه آن چیزی که فکرش را بکنید

پالم محصول جدید معرفی می کند اما نه آن چیزی که فکرش را بکنید

شرکت پالم به عنوان تولیدکننده کوچکترین گوشی هوشمند شناخته می شود. این کمپانی در نظر دارد بزودی محصول جدیدی را معرفی کند اما قرار نیست این محصول یک گوشی هوشمند باشد.

پالم یکی از آن دسته از شرکت هایی است که دوران اوج خود را پشت سر گذاشته اند ، اما همچنان به پیشرفت خود ادامه می دهد. همین اواخر ، این شرکت توییتی ارسال کرد و محصول جدیدی را تبلیغ کرد. متأسفانه ، این تلفن هوشمند جدیدی نیست.

در توییت ، تصویری با متن “ما مشغول بودیم” در بالای تصویر تار دستگاه جدید مشاهده می کنیم. در پشت متن ، ما مجموعه ای از گوشواره های مختلف کاملاً بی سیم را می بینیم. اگرچه آنها تار شده اند ، ما هنوز می توانیم آنها را برطرف کنیم.

با توجه به شکل جوانه ها ، Palm از زیبایی AirPods الهام گرفته است. قسمت پایین هدفون به سمت پایین می رود و به نظر می رسد کمی تایپ می شود. تشخیص چیزهای زیادی از روی تصویر دشوار است ، اما در سمت چپ پایین ، ما یک حلقه را مشاهده می کنیم. این ممکن است فقط حلقه مورد برای شارژ باشد.

اکنون که می دانیم محصول جدید Palm یک جفت هدفون است ، همه ما در فکر این هستیم که آیا مردم به خرید آنها علاقه مند هستند یا خیر. از آنجا که ما فقط از عکس خارج می شویم ، اطلاعاتی در مورد مشخصات آن نداریم. اگر Palm بخواهد این موارد به فروش برسد ، باید مشخصات خوبی با قیمت مناسب داشته باشد زیرا رقابت زیادی در آنجا وجود دارد.

مهمترین ویژگی هایی که مردم به دنبال آن هستند کیفیت صدای خوب ، عمر باتری خوب و حذف نویز فعال است. داشتن همه این مشخصات می تواند برای اکثر مارک ها تا 150 دلار قیمت داشته باشد. از آنجا که Palm با مارک های دیگر مانند گوگل ، سامسونگ ، وان پلاس و اپل رقابت می کند ، قیمت آن باید مناسب باشد.

ما نمی توانیم انکار کنیم که برخی افراد منتظر این گوشواره هستند. برای افرادی که هر محصول جدید Palm را دنبال می کنند ، مدت زیادی منتظر نمی مانند تا این قفسه ها وارد بازار شوند.

در تصویر ، تاریخ احتمالی راه اندازی را در زیر متن می بینیم. این برنامه برای 26 اکتبر تنظیم شده است ، که کمتر از دو هفته دیگر باقی مانده است. صرف نظر از این موضوع ، ما امیدواریم که کمی قبل از آن اطلاعاتی در مورد این هدفون به دست آوریم.

هنوز تعداد کمی از افراد وجود دارند که می خواهند این کمپانی بازگردد. Palm یک شرکت واقعاً بزرگ در دهه 90 بود و پیشرو در صنعت PDA بود. متأسفانه این شرکت نتوانست در محیط فعلی تلفن های هوشمند زنده بماند. با این حال ، برای همه ما می دانیم ، این می تواند آغاز یک برنامه بزرگ بازگشت برای شرکت باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پالم محصول جدید معرفی می کند اما نه آن چیزی که فکرش را بکنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *