هوآوی Watch Fit 2 راهی بازار شد

هوآوی Watch Fit 2 راهی بازار شد

دستبند تناسب اندام هوآوی Watch Fit 2 در چین عرضه شد. در ماه می امسال این گجت پوشیدنی به بازار جهانی رسید و حال به چین رسید. آخرین پیشنهاد جانشین Watch Fit سال گذشته بوده و این دستگاه پوشیدنی دارای مجموعه ای از مشخصات و ویژگی های مرتبط با سلامت و راحتی است.

Watch Fit 2 دارای صفحه نمایش مستطیلی AMOLED با سایز 1.74 اینچ و وضوح HD بوده و این صفحه نمایش همیشه روشن و واچ فیس های قابل تنظیم را ارائه می دهد. این دستگاه تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است.

از نظر تناسب اندام، Watch Fit 2 به نمایشگر ضربان قلب و سنسور SpO2 مجهز شده است. بنابراین می تواند الگوهای خواب، سطح استرس و چرخه قاعدگی را برای زنان ردیابی کند. این دستگاه پوشیدنی از 97 حالت تمرین پشتیبانی کرده و همچنین دارای هفت حالت تمرین متحرک است.

Watch Fit 2 به یک میکروفون برای تماس صوتی هندزفری از طریق اتصال بلوتوث به تلفن هوشمند مجهز شده و از GPS، Beidou، GLONASS و Galileo پشتیبانی می کند. این دستگاه ویژگی های مناسبی مانند کنترل پخش موسیقی، اعلان های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر را ارائه خواهد داد.

Watch Fit 2 توسط یک باتری 292 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود که می تواند تا 10 روز با یک بار شارژ دوام بیاورد. این گجت پوشیدنی در طیف وسیعی از گزینه های رنگی از جمله آبی، صورتی، مشکی، خاکستری، سفید، نقره ای و طلایی عرضه خواهد شد و 119 دلار قیمت دارد.

در اخباری مرتبط 2 جولای، هواوی رسماً ساخت برند فناوری تصویربرداری Huawei XMAG را اعلام کرد. He Gang، مدیر عامل Huawei Terminal BG، گفته که تلفن های دوربین دار جدید لوگوی انحصاری Huawei XMAG را دریافت خواهند کرد.

پس از پایان همکاری هواوی با لایکا، همه کنجکاو بودند که هواوی در آینده چه مسیری را در پیش خواهد گرفت. سخنگوی هوآوی گفت: ما یک بار دیگر تمام انباشته‌ها، تمرین‌ها و خلاقیت‌های گذشته را بهبود بخشیده و خلاصه کرده‌ایم و یک برند کاملاً جدید را تشکیل داده‌ایم. جزئیات این موضوع متعاقبا اعلام خواهد شد.

هواوی می‌گوید کنار گذاشتن لایکا به این معنی نیست که گوشی‌های هوشمند هوآوی جایگاه خود را به عنوان گوشی‌های دوربین درجه یک از دست خواهند داد. در فوریه 2016، هواوی و لایکا وارد یک شراکت استراتژیک شدند و در همان سال، سری هواوی P9 اولین گوشی هوشمند دوربین دوگانه لایکا بود که در آن زمان سروصدا به پا کرد.

بیشتر بخوانید  هوآوی از هدفون FreeBuds Pro 3 رونمایی کرد

هواوی در روند همکاری از یک سو به تجربه دست یافت و از سوی دیگر به لایکا کمک کرد تا وارد عرصه پردازش تصویر در صنعت گوشی های هوشمند شود و تحول دیجیتال را انجام دهد. اکنون لوگوی لایکا در گوشی های هوشمند شیائومی وجود خواهد داشت زیرا پیشتر خبر از همکاری با این برند چینی را داد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هوآوی Watch Fit 2 راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *