هزینه قطعات گوشی آنر مجیک V2 نسخه پورش دیزاین مشخص شد

هزینه قطعات گوشی آنر مجیک V2 نسخه پورش دیزاین مشخص شد

آنر اخیراً Magic V2 RSR Porsche Design، یک گوشی هوشمند تاشو جدید را در کنار سری Magic 6 خود معرفی کرده است. این گوشی اولین محصول از همکاری آنر و پورشه دیزاین است، همکاری که ماه گذشته اعلام شد.

این گوشی تاشو تنها در 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی موجود بوده و قیمت آن 15999 یوان اعلام شد. پس از عرضه این دستگاه، آنر اکنون قیمت قطعات یدکی آن را نیز اعلام کرده است.

همانطور که انتظار می رفت، قطعات یدکی گوشی تاشو قیمت بالاتری دارند. در اینجا لیست دقیق هزینه ها آمده است:

قیمت قطعات (یوآن)

  • نمایشگر داخلی 5279
  • نمایشگر خارجی 1679
  • مادربرد 5599
  • باتری 209
  • پشت جلد 1379
  • دوربین عقب 1167
  •  دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی 479
  •  لنز فوق عریض 339
  • لنز تله فوتو 349
  • دوربین جلو 249

توجه به این نکته مهم است که این قیمت ها نشان دهنده هزینه های تعمیر در چین است و ممکن بوده در مناطق دیگر متفاوت باشد. علاوه بر این، اینها فقط قیمت قطعات جداگانه هستند و هزینه تعمیر واقعی ممکن است بسته به میزان آسیب بیشتر باشد. به غیر از هزینه قطعات یدکی، هزینه کار نیز در ارتباط با تعمیرات وجود دارد. هزینه کار بسته به سطح نگهداری از 50 یوان تا 150 یوان متغیر است. برای تعمیرات بدون گارانتی، کل هزینه مجموع قیمت قطعات یدکی و کارمزد خواهد بود.

Magic V2 RSR با طراحی منحصر به فرد خود در مقایسه با Magic V2 استاندارد متمایز است. این مدل دارای رنگ نمادین خاکستری عقیق پورشه بوده و شامل طرح نمادین “Flyline” است که در خودروهای پورشه دیده می شود. از نظر مشخصات فنی، گوشی تاشو شباهت زیادی با Magic V2 معمولی دارد. یعنی یک صفحه نمایش 6.43 اینچی 120 هرتزی LTPO OLED و یک صفحه نمایش داخلی 7.92 اینچی با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز در کنار پنل LTPO OLED دریافت می کنید.

قدرت این دستگاه توسط پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 تامین شده و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن با سرعت شارژ 66 واتی ارائه می شود.

هزینه قطعات گوشی آنر مجیک V2 نسخه پورش دیزاین مشخص شد

در دیگر خبرها Honor X9b اولین بار در اکتبر 2023 معرفی شد. اکنون به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد این دستگاه را در بازار هند و دیگر نقاط نیز عرضه کند. این امر پس از بازگشت اخیر برند به منطقه تحت نام تجاری HTech دنبال می شود.

بیشتر بخوانید  برند Honor چگونه متولد شد ؟

تیزرها از مدیر هند، مدهاو شیث، که ویدیوی جدیدی را در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشت، می رسد. با نگاهی به پست آنلاین، می‌توانیم ببینیم که این مدیر ارشد با جعبه‌گشایی یک دستگاه جدید، یک گوشی هوشمند را به نمایش گذاشته است. گوشی هوشمند مورد بحث دارای یک جزیره دوربین دایره ای بزرگ در عقب است که شبیه مدل Honor X9b اخیرا عرضه شده در بازار چین است.

برای یادآوری، Honor X9b یک گوشی هوشمند میان رده بوده که دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با وضوح 1.5K است. این برند حتی دوام صفحه‌نمایش دستگاه را نیز مورد انتقاد قرار داد. در بخش سخت افزاری، به تراشه کوالکام Snapdragon 6 Gen 1 مجهز شده که با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود. یک بسته باتری بزرگ 5800 میلی آمپر ساعتی انرژی این گوشی هوشمند را تامین می کند که از شارژ سریع 35 واتی نیز پشتیبانی دارد.

در قسمت عقب یک دوربین سه گانه 108 مگاپیکسلی وجود دارد، در حالی که در جلو یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شد. Honor X9b دارای رابط کاربری Magic UI 7.2 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 است. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به اتصال 5G، WiFi 6، GPS، بلوتوث 5.1 و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

در اخباری مرتبط آنر جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود Magic 6 Pro را در کنار Magic 6 طی رویدادی در چین معرفی کرد. Honor Magic 6 Pro دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی FHD+ خمیده OLED LTPO با وضوح 2800×1280 پیکسل و نرخ نوسازی تطبیقی 120 هرتز (1-120 هرتز 8T LTPO) است. صفحه نمایش به حداکثر روشنایی چشمگیر 1600 نیت و حداکثر روشنایی محلی استثنایی 5000 نیت می رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هزینه قطعات گوشی آنر مجیک V2 نسخه پورش دیزاین مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *