هدفون Redmi Buds 4 Lite بزودی از راه می رسد

هدفون Redmi Buds 4 Lite بزودی از راه می رسد

ردمی در دسامبر 2022 از هدفون Buds 4 Lite TWS در چین در کنار سری‌های هوشمند Watch 3، Band 2 و K60 رونمایی کرد. گوشی های شنیدنی جدید با طراحی سبک وزن، صدای چشمگیر و قیمت مقرون به صرفه به نمایش درآمدند. این برند هنوز Buds 4 Lite را به بازار جهانی عرضه نکرده است. در حالی که ما منتظر هستیم، هدفون ها گواهی TDRA را دریافت کرده اند که به یک راه اندازی بین المللی در نزدیکی اشاره دارد.

Redmi Buds 4 Lite گواهینامه سازمان تنظیم مقررات دولتی ارتباطات و دیجیتال (TDRA) امارات را با شماره مدل M2236E1 دریافت کرده است. در حالی که مقامات هیچ مشخصاتی از هدفون های جدید را فاش نکردند، اما به عرضه قریب الوقوع آن اشاره می کند. Buds 4 Lite در حال حاضر در چین رسمی شده است، بنابراین ما همه چیز را در مورد آنها می دانیم.

این هدفون TWS دارای طراحی ساقه‌ای است و دارای یک درایور دینامیک 12 میلی‌متری است که ادعا می‌شود اعوجاج کم، باس غنی‌تر و صدای بلند واضح‌تر را ارائه می‌دهد. پشتیبانی از Google Fast Pair وجود دارد که به شما امکان می‌دهد با باز کردن قاب، هدفون‌ها را به گوشی هوشمند متصل کنید. علاوه بر این، تنها با یک ضربه می توانید آن را با گوشی اندروید خود جفت کنید. این هدفون دارای بلوتوث 5.3 برای اتصال سریعتر و پایدارتر است.

Redmi ادعا می کند که هدفون ها تا 5 ساعت زمان پخش در هر بار شارژ را ارائه می دهند. گفته می شود که کیس شارژ در مجموع تا 20 ساعت پشتیبان گیری ارائه می دهد. Redmi Buds 4 lite دارای تاخیر کم و حذف نویز هوش مصنوعی برای تماس است.

هدفون های Redmi دارای ساختار IP54 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار هستند و همچنین سبک وزن هستند. کنترل‌های لمسی برای پخش و توقف موسیقی، برقراری تماس و غیره وجود دارد. قیمت این هدفون در بازار جهانی حدود 30 دلار است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری Redmi K50 در ماه فوریه معرفی خواهد شد

نظرات در مورد : هدفون Redmi Buds 4 Lite بزودی از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *